Gå til innhold

FU: hvor ofte skifter du på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger kan det gå måneder!! Ja, jeg vet det er grisete... Jeg tror jeg skifter nå....

Løp å skift med det samme!!!

Ferdig nå? Så du alle de millionvis av mikroskopiske smådyra i senga? *grøss*

;-)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

3

• Luska

3

• Lillemus

2

• Craven

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Helt i orden at du spør. Jeg ser at svaret mitt kan oppfattes spydig. Det var ikke meningen.

:o)

hvis en følger lyspære-malen så skal vi ha noen sånne og, som kommenterer at dette har vært oppe før

Skrevet

Annenhver uke. Det har jeg bestandig gjort.

Husker vi vandret i flokk og følge til oldfruen på studentbyen 2. hver tirsdag (tror jeg det var),og hentet dasspapir og rent sengetøy, og heiv det skitne i en dunk.

Ja, ikke det skitne dasspapiret, da.

Da var det fest.

fei1365380229
Skrevet

Litt for sjelden. Jeg syns det er kjempeslitsomt å skifte på 6 senger, men siden du minner meg på det så skal mannen min ta det i løpet av helgen. Jeg orker ikke nemlig :)

Skrevet

Det er omtrent det intervallet hos oss også. Noen ganger går det lengre tid, andre ganger litt kortere.

Jentungen1365380808
Skrevet

Det går maks 2 uker mellom hver gang, som regel mindre.

Skrevet

Ca. hver 4. uke. Vi er mest hos kjæresten min når han er hjemme og der skifter vi vel omtrent hver uke tenker jeg... Oftere ved behov. :o)

Ja det trengs nok litt oftere der vil jeg tro når du er på besøk,hehe

Skrevet

Hver 2 - 4 uke sånn ca.. Jeg eller gubben skifter når vi syns det ser ut som det trengs.

Skrevet

Ja det trengs nok litt oftere der vil jeg tro når du er på besøk,hehe

*Gliser* Livet er herlig!

Skrevet

Ca. hver 4. uke, men så er vi borte nesten halvparten av nettene hver måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...