Gå til innhold

Medhaug-saken

Gjest Rettferdigheten seiret!

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• sheba

4

• Babette

3

• Goliath

2

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå kjenner jeg bare saken gjennom media, men slik den har vært fremstilt så virker dette som en rettferdig avgjørelse.

Skrevet

Men Svarstad Haugland regner jeg med at fremdeles synes hun opptrådte riktig.....

Den kjæ..nga tar aldri selvkritikk for noe - hvilket vel er ganske vanlig for norske politikere.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men Svarstad Haugland regner jeg med at fremdeles synes hun opptrådte riktig.....

Den kjæ..nga tar aldri selvkritikk for noe - hvilket vel er ganske vanlig for norske politikere.

Hun har i det minste gangsyn til å se at hennes bidrag i Medhaugsaken ble siste spikeren i kista for hennes tid som KrF-leder.

Skrevet

Nåja, den fruen stiller nå i egen klasse, selv her i Norge!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva som egentlig skjedde.

En kjekk mann med et behagelig vesen er han i alle fall.

Han hadde definitivt ikke behøvd å gå til håndgripeligheter for å få meg til sengs.

Skrevet

Han hadde definitivt ikke behøvd å gå til håndgripeligheter for å få meg til sengs.

Jeg tipper - jeg VET ikke - at de har gått lenger enn hva hennes kristne standpunkt egentlig liker. Og så har hun fått dårlig samvittighet, og for å rettferdiggjøre sine handlinger har hun - bevisst eller kanskje heller ubevisst - begynt å tenke på saken som noe hun egentlig ikke ville. Så har det ballet på seg over år, dette er jo ikke akkurat noe som skjedde i fjor sommer.

Dårlig samvittighet kan til slutt tære opp et menneske og forvrenge virkeligheten...

Skrevet

Jeg tipper - jeg VET ikke - at de har gått lenger enn hva hennes kristne standpunkt egentlig liker. Og så har hun fått dårlig samvittighet, og for å rettferdiggjøre sine handlinger har hun - bevisst eller kanskje heller ubevisst - begynt å tenke på saken som noe hun egentlig ikke ville. Så har det ballet på seg over år, dette er jo ikke akkurat noe som skjedde i fjor sommer.

Dårlig samvittighet kan til slutt tære opp et menneske og forvrenge virkeligheten...

Ja, det er sannsynlig. Jeg tenker i samme baner.

Tror du han gikk så langt som til å åpne den øverste knappen i blusen hennes?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva som skal ha skjedd sto til en viss grad i nettavisen her forleden.

Dama er av den typen som mener jomfruhinna er hellig og først skal tas i et ekteskap, men hun var likevel seksuelt aktiv så langt det lot seg gjøre. Det sto ingen detaljer rundt det, men det var nærliggende å lese mellom linjene at alt annet enn penis inn var lov.

Jomfruhinna gikk visst til helvete under lek med Medhaug i 93.

Det at jomfruhinna hennes forsvant medførte store psykiske problemer i kjølevannet av Søviknessaken.

Denne dama er nok et cash for psykiatrien. Ikke for rettsapparatet.

Men det er godt Medhaug fikk medhold mot denne galskapen.

Skrevet

Ja, det er sannsynlig. Jeg tenker i samme baner.

Tror du han gikk så langt som til å åpne den øverste knappen i blusen hennes?

Jeg tror faktisk at han åpnet knappen i buksa, jeg! OG at det forsvant en hånd innom linningen...

Vi har nok litt forskjellige normer, gitt!

(Åh, hva jeg skulle gitt for å få knappet opp øverste knappen i blusen...!)

Skrevet

Dama er av den typen som mener jomfruhinna er hellig og først skal tas i et ekteskap, men hun var likevel seksuelt aktiv så langt det lot seg gjøre. Det sto ingen detaljer rundt det, men det var nærliggende å lese mellom linjene at alt annet enn penis inn var lov.

Det at jomfruhinna hennes forsvant medførte store psykiske problemer i kjølevannet av Søviknessaken.

Åja, det har ikke jeg lest.

Men det er da nærliggende å tro at hun kjenner hr. Bush personlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åja, det har ikke jeg lest.

Men det er da nærliggende å tro at hun kjenner hr. Bush personlig.

Man skulle tro det.

Dama er også godt voksen og burde vite at en jomfruhinne faktisk kan smelle relativt kjapt.

Skrevet

Ja, stakkars mann.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, stakkars mann.

Det sier også noe om Valgerd, som sannsynligvis har fått presentert den samme historien som retten fikk, og som politiet tidligere har henlagt som "intet straffbart forhold".

Skrevet

Man skulle tro det.

Dama er også godt voksen og burde vite at en jomfruhinne faktisk kan smelle relativt kjapt.

Det er nå en ting, men jeg trodde dette med intime forhold var litt mer eksakte for disse kristne; det handler vel om å hengi seg til bare èn person?

Sex er jo så mye, og hvis man kan drive på med så mange man vil bare ikke tissen hans er inni tissen hennes, er det vel ingen sak å "spare seg" til ekteskapet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er nå en ting, men jeg trodde dette med intime forhold var litt mer eksakte for disse kristne; det handler vel om å hengi seg til bare èn person?

Sex er jo så mye, og hvis man kan drive på med så mange man vil bare ikke tissen hans er inni tissen hennes, er det vel ingen sak å "spare seg" til ekteskapet.

Den greia der er jo helt håpløs. Enkelte mener vel at oralsex og analsex er helt greit, så lenge ikke tiss møter tiss.

Herregud for hjernevaska villmenn.

Skrevet

Hun har i det minste gangsyn til å se at hennes bidrag i Medhaugsaken ble siste spikeren i kista for hennes tid som KrF-leder.

Det er vel fordi hun mener det er en bedre unnskyldning enn alle andre grunner man kunne ramse opp.....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er vel fordi hun mener det er en bedre unnskyldning enn alle andre grunner man kunne ramse opp.....

Hehe, du har sikkert rett.

Gjest rebekka-rakel
Skrevet

Hvordan kan du tilate deg å skrive dette om denne stakkars kvinnen?

Det er ikke vanskelig og forstå at du er en kald og hennsynsløs person.

Likeledes er det avskyelig at disse tøsene her inne støtter deg. Pføy sier jeg bare.

Gjest kalendria
Skrevet

Hvordan kan du vite at rettferidheten seiret?

Fordi kvinner aldri blir utsatt for overgrep, de bare lyver om det, og fordi mannfloka er noen engler som aldri gjør noe galt ?

Ja, sikkert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...