Gå til innhold

Hjelp meg å velge mobiltelefon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om litt over en time skal jeg velge ny mobiltelefon. Får den av jobben, men jeg måtte love å ikke velge en "firetusenkroners telefon".

Har en snerten liten Nokia 8360 (?), fem år gammel fra før, som har vært knallgod, men som er helt utslitt nå.

Hva skal jeg velge? Jeg skriver mange meldinger, så den må være god på tastene. Ringer litt i jobbsammenheng, og må ha et godt batteri.

Har sett på Nokia 6320i og N70. Hva mener dere om dem?

Vi skal ha Netcom-abonnement.

Skrevet

vil bare si, ikke kjøp bobiltlf med sånn en joystikk. Når du sier du skriver mye meldinger så blir den fort slitt og treg...Finn med vanlig knapp du :)

Skrevet

vil bare si, ikke kjøp bobiltlf med sånn en joystikk. Når du sier du skriver mye meldinger så blir den fort slitt og treg...Finn med vanlig knapp du :)

Bobiltelefon??? :-)

Skrevet

6320i er god:) Har gode knapper og er lett å finne ut av:)

Skrevet

å? haha, skrivefeil :) Mobil hehe

Skrevet

å? haha, skrivefeil :) Mobil hehe

Jeg stussa også litt på hva bobiltelefon var for noe... :-D

*LOL*

Skrevet

Har 5140i, og er veldig godt fornøyd.

http://www.nokia.no/phones/5140i/

Mannen min har den. Jeg synes ikke den er så god å skrive meldinger med - tastene er litt "ekle".... Men ellers tåler den jo en støyt, og det er jo greit med tre småbarn i huset.

Gjest znikkznakk
Skrevet

Mannen min har den. Jeg synes ikke den er så god å skrive meldinger med - tastene er litt "ekle".... Men ellers tåler den jo en støyt, og det er jo greit med tre småbarn i huset.

Ja, jeg kan være litt enig med deg i det. Men jeg syns også snart alle mobitelefoner har samme software.

Jeg hadde sony erikson før jeg byttet. Og det skal jeg iallfall aldri mer ha. Der også, smått og dårlig tastatur.

Lykke til med valget ditt!

Skrevet

Tror det er den kjæresten min har og jeg synes ikke jeg hører annet enn banning og knurring når han sitter og skriver meldinger. Tastene er alt for små og alt for tette påstår han.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å guri land, tror jeg flirer meg ihjel her. Hehe, den var knakande god!

Bobiltelefon....

Skrevet

Å guri land, tror jeg flirer meg ihjel her. Hehe, den var knakande god!

Bobiltelefon....

Først trodde jeg faktisk at det var noe som hette det... Kunne ikke helt se for meg hvordan den så ut!

Morsom forsnakkelse :-)

Skrevet

Jeg stussa også litt på hva bobiltelefon var for noe... :-D

*LOL*

ikke alltid like lett :)

Skrevet

Nokia N70 er vel den ganske nye nokiaen, med 2mp kamera etc., er det ikke. Jeg ville definitivt valgt den, hvis jeg skulle hatt Nokia.

"............................................"

Skrevet

ikke alltid like lett :)

Hehe, nå finnes jo mobiler med kalkulator, kalender, spill, kamera og masse programmer. Det neste på markedet er kanskje en bobil-telefon, det skal du ikke se bort ifra :-)

Skrevet

Jeg har hatt k750i med "joystick" en god stund nå, uten å merke en eneste antydning til slitasje.

".............................................."

Skrevet

Hehe, nå finnes jo mobiler med kalkulator, kalender, spill, kamera og masse programmer. Det neste på markedet er kanskje en bobil-telefon, det skal du ikke se bort ifra :-)

Snart kommer det kanskje en man kan ringe med også :-)

"............................................."

Skrevet

Jeg har hatt k750i med "joystick" en god stund nå, uten å merke en eneste antydning til slitasje.

".............................................."

ok, jeg har hat sony erikson k500i i et år nå, den begynte å svikte etter 6mnd. Men så er jeg en raser på å skrive tekstmeldinger og synes den fungerer tregt... Jeg trenger nok tolmodighet jeg da. men slitt er den i allefall. ellers en god BObil ;)

Skrevet

ok, jeg har hat sony erikson k500i i et år nå, den begynte å svikte etter 6mnd. Men så er jeg en raser på å skrive tekstmeldinger og synes den fungerer tregt... Jeg trenger nok tolmodighet jeg da. men slitt er den i allefall. ellers en god BObil ;)

Det er jo en billigtelefon, da - mulig det også reflekteres i det fysiske.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...