keinstein Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ta en du kan ringe med. Det virker som de fleste er -alt- unntatt telefon. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 6320i er god:) Har gode knapper og er lett å finne ut av:) Etter mye frem og tilbak i butikken og lang samtale med sjefen om hvor mye penger jeg kunne bruke dette, falt valget på Nokia 6320i, operatørlåst til NetCom i 18 mnd. Abonnementet begynner ikke å virke før 31.1, så jeg må vente til tirsdag med å bruke den. Håper jeg blir fornøyd! 0 Siter
Mathildaa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Etter mye frem og tilbak i butikken og lang samtale med sjefen om hvor mye penger jeg kunne bruke dette, falt valget på Nokia 6320i, operatørlåst til NetCom i 18 mnd. Abonnementet begynner ikke å virke før 31.1, så jeg må vente til tirsdag med å bruke den. Håper jeg blir fornøyd! Håper det! Gratulerer med ny mob!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.