Gå til innhold

Elskerinnen til min mors mann

Anbefalte innlegg

Gjest Skammer meg....
Skrevet

Moren min traff en mann i slutten av 40-åra da jeg var 18 år og fortsatt bodde hjemme. Jeg likte han veldig godt og han ble den faren jeg alltid har savnet. Veldig raus med klemmer og omsorg. Men etter ett års tid så begynte han å ta på meg på mer intime steder, og jeg lot det skje. Ikke så lenge etter ble jeg hans hemmlige elskerinne, og moren min ante ingenting. Jeg nøt oppmerksomheten og varmen jeg fikk av han.

Så etter å ha vært elskere i ett års tid døde moren min ganske brått. Jeg fikk kjempedårlig samvittighet, men fortsatte å ha sex med han i årevis. Samvittigheten min plager meg enda.

Nå bor jeg for meg selv, og på en måte plager det meg dette forholdet. Jeg er veldig glad i han, men føler meg også veldig avhengig av han. Han er den eneste omsorgspersonen jeg har igjen. Grubler mye på hva det var som egentlig skjedde. Han har fått seg ny dame nå, men fortsatt prøver han å forføre meg de gangene jeg treffer han og vi er alene. Men nå stopper jeg han før det går lengre.

Vil gjerne høre hva dere tenker om dette...

Jeg grubler mye på dette, og har blitt veldig skeptisk mot alle menn.

Gjest Skammer meg....
Skrevet

Jeg sier meg enig med Lillemus.

Jeg ser ikke på han som en drittsekk. Han har VIRKELIG stått på for meg også. Tror det er fordi han har vært så snill mot meg atjeg er blitt så avhengig av han.

Skrevet

Jeg ser ikke på han som en drittsekk. Han har VIRKELIG stått på for meg også. Tror det er fordi han har vært så snill mot meg atjeg er blitt så avhengig av han.

Selvfølgelig er han en drittsekk. En ordentlig mann tar ikke sin kones 18-årige datter som elskerinne.

Han har gjort deg avhengig av ham ja, men ikke for å være snill! Men for å ha ei ungjente han kan ha sex med når det passer ham.

Skrevet

Selvfølgelig er han en drittsekk. En ordentlig mann tar ikke sin kones 18-årige datter som elskerinne.

Han har gjort deg avhengig av ham ja, men ikke for å være snill! Men for å ha ei ungjente han kan ha sex med når det passer ham.

Men det er vel flere drittsekker i denne saken.

Skrevet

Han har stått på for deg (og tatt seg betalt).

Skrevet

Han er en stor drittsekk, rett og slett.

han er stor drittsekk og du var en ung drittsekk.

men kåte og kyniske var dere begge. alder var din eneste, tynne unnskyldning.

Skrevet

han er stor drittsekk og du var en ung drittsekk.

men kåte og kyniske var dere begge. alder var din eneste, tynne unnskyldning.

Det innlegget havnet en smule feil du! :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er en stor drittsekk, rett og slett.

Visst er fyren en drittsekk, men ikke i nærheten av like stor drittsekk som innleggsforfatteren.

Herregud for et menneske. Begynne å feie over sin mors kjæreste.

Det går ikke an å synke lavere, hun burde skamme seg og har all verdens grunner til å slite med dårlig samvittighet nå som hennes mor er død.

Skrevet

Visst er fyren en drittsekk, men ikke i nærheten av like stor drittsekk som innleggsforfatteren.

Det går ikke an å synke lavere, hun burde skamme seg og har all verdens grunner til å slite med dårlig samvittighet nå som hennes mor er død.

Tja.. Jenta var 18 år! nesten bare barnet jo, hovedansvaret ligger på mannen mener jeg.

Skrevet

Huff dette må være vondt og vanskelig for deg på mange måter. Jeg syns du bør oppsøke en psykolog å få snakket igjennom dette. Å kalle DEG en drittsekk i denne historien syns jeg er helt feil. Du var ung og lett og lede. Du tok helt klart feil valg da det endte med sex, men din ste-far er likevel den som skulle ha tatt det fulle og hele ansvaar i denne saken, og han har begått en stor feil både mot deg og din mor.

Håper virkelig du kan få noen til å hjelpe deg. Dette er nok for komplisert til å løses på DOL. Lykke til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja.. Jenta var 18 år! nesten bare barnet jo, hovedansvaret ligger på mannen mener jeg.

Hadde hun vært 13, ja. Men en 18-åring kan ikke bruke alderen som unnskyldning, med mindre det foreligger spesielle omstendigheter.

Skrevet

Hadde hun vært 13, ja. Men en 18-åring kan ikke bruke alderen som unnskyldning, med mindre det foreligger spesielle omstendigheter.

Det finnes 18-åringer som ikke er sååå voksne også. Hun syntes vel det var litt stas å bli forført av en voksen mann, i tillegg var han moras mann, noe osm kanskje gjorde det enda mer spennende? Eller kanskje det var vanskelig å si fra? Var hun redd mora skulle nekte å tro henne i tilfelle?

Skrevet

Enig med deg, det er to drittsekker i denne saken. Mannen er nok mer drittsekk og burde være den som holdt dette tilbake, men det unnskylder ikke jenta for å bli med på leken.

Gjest Skammer meg....
Skrevet

Takker for svar. Tåler å høre at jeg er en drittsekk, for det vet jeg. Hadde jeg visst hvor mye jeg kom til å slite med dette etterpå, hadde jeg satt en stopper for det med en gang.

Til mitt egent forsvar så var jeg desperat etter omsorg og nærhet. Kan telle på en hand de gangene jeg fikk klem med moren min.

Etter moren min døde, fikk jeg så store problemer at denne personen fikk omsorgslønn av kommunen for å ta seg av meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takker for svar. Tåler å høre at jeg er en drittsekk, for det vet jeg. Hadde jeg visst hvor mye jeg kom til å slite med dette etterpå, hadde jeg satt en stopper for det med en gang.

Til mitt egent forsvar så var jeg desperat etter omsorg og nærhet. Kan telle på en hand de gangene jeg fikk klem med moren min.

Etter moren min døde, fikk jeg så store problemer at denne personen fikk omsorgslønn av kommunen for å ta seg av meg.

Det var ikke meningen å være ufin mot deg. Reagerte bare på at flere her så ut til å gi mannen all skyld. Men jeg var kanskje i overkant krass, og det beklager jeg.

Går du til psykolog? Kan jo være at du kunne hatt behov for å snakke med noen.

Gjest skjerpings!
Skrevet

Det finnes 18-åringer som ikke er sååå voksne også. Hun syntes vel det var litt stas å bli forført av en voksen mann, i tillegg var han moras mann, noe osm kanskje gjorde det enda mer spennende? Eller kanskje det var vanskelig å si fra? Var hun redd mora skulle nekte å tro henne i tilfelle?

Herre, er da dette noe å sitte å spekulere i...????

Gjest anmeld han
Skrevet

Han var gift med din mor, altså din stefar. Han utnyttet denne situasjonen, du er et offer han er en overgriper.

Skrevet

Herre, er da dette noe å sitte å spekulere i...????

Ja, det var vel det i.o.m at innsender sitter med skyldfölse over noe som skjedde da hun var veldig ung; det kan kanskje hjelpe henne at andre pröver à forstà sammen med henne hva som kan ha foràrsaket det som ikke skulle ha hendt. Forstàr ikke hvorfor man bör skjerpe seg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...