Gå til innhold

Bursdagsgave til 30åring??

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hva kjøper vi til venninnen som fyller 30 år???

Aktiv, friluftsinteressert, singel... Forslag?? :-)

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvor mye skal dere kjøpe for?

Det er egentlig ikke SÅ viktig... Noen hundre kanskje...? Det må være noe vi har lyst å gi hvertfall!

Skrevet

Pulsklokke?

Klassisk konsert billetter?

Abonnement på blad?

Aldri lett!

Skrevet

Det er egentlig ikke SÅ viktig... Noen hundre kanskje...? Det må være noe vi har lyst å gi hvertfall!

Hmm det er ikke lett det der gitt. Det første jeg kom på var en pulsklokke siden hun er en aktiv dame?

Skrevet

aromaterapi!

fotpleie eller noe annet for velvære.

Annonse

Skrevet

Nytt Fjellreven-antrekk?

Skikkelig gode sokker til å ha i fjellskoene (slike helt uten sømmer, koster 250-300 pr. par)?

Gavekort på en friluftsopplevelse, f.eks. bretur, grottevandring, rafting?

Eller rett og slett et deilig Rørospledd til å tulle seg inn i etter skogsturen?

Med mindre dere VET at hun ønsker seg slikt som egenpleie av ett eller annet slag, så styr unna. Jeg var litt slik som henne da jeg var bare bittelitt yngre, og jeg hadde blitt direkte fornærma over å få aromaterapi, hudrens eller noe annet dill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...