Gå til innhold

Nammm....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det hörtes SNACKS!!! Altfor fristende... Selvlagd?

Skrevet

Noe alternativt digg som er verdt å prøve: Rett-i-koppen kakao rørt ut i kaffe. Det synes jeg personlig er mange hakk bedre enn sjokoladekaffe ;-)

Liker man smaken på det, kan man sikkert piffe opp denne med litt whiskey eller Baileys ;-)

Skrevet

Ja, det hörtes SNACKS!!! Altfor fristende... Selvlagd?

Sjokoladekaffe i pose, blandes med kokende vann og baileys etter smak has i. :o)

Skrevet

Noe alternativt digg som er verdt å prøve: Rett-i-koppen kakao rørt ut i kaffe. Det synes jeg personlig er mange hakk bedre enn sjokoladekaffe ;-)

Liker man smaken på det, kan man sikkert piffe opp denne med litt whiskey eller Baileys ;-)

Jeg har ikke snøre på å lage kaffe for jeg drikker ikke ren kaffe så jeg holder meg til sjokoladekaffe på pose. :o)

Annonse

Skrevet

Sjokoladekaffe i pose, blandes med kokende vann og baileys etter smak has i. :o)

Ja, det var kanskje et litt teit spörsmàl, men her jeg bor finnes ikke sjokoladekaffe i pose; fàr lage selv, sukk...

Skrevet

Ja, det var kanskje et litt teit spörsmàl, men her jeg bor finnes ikke sjokoladekaffe i pose; fàr lage selv, sukk...

Det var vel ikke teit. :o) Den står sammen med kaffen i butikken, finnes fler ulike - espresse og capuccino og hva de nå heter alle sammen. Men det er dessverre ikke alle som har sjokoladekaffen nei. Du får hamstre noen om du finner det et annet sted for det er kjempegodt! Synes du den er litt sterk så har du bare oppi et par suketter. :o)

Skrevet

Det var vel ikke teit. :o) Den står sammen med kaffen i butikken, finnes fler ulike - espresse og capuccino og hva de nå heter alle sammen. Men det er dessverre ikke alle som har sjokoladekaffen nei. Du får hamstre noen om du finner det et annet sted for det er kjempegodt! Synes du den er litt sterk så har du bare oppi et par suketter. :o)

Ja, og jeg fàr vel rett og slett nöye meg med Baileys sà lenge... :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker den med isteringer i! (Men så drikker ikke jeg kaffe.) Hvordan ble pizzaen forresten?:)

Skrevet

Jeg liker den med isteringer i! (Men så drikker ikke jeg kaffe.) Hvordan ble pizzaen forresten?:)

Pizzaen ble kjempegod, men den ble uten fetaost. :o) Halvparten ligger i kjøleskapet og skal fortæres som middag i morgen.

Skrevet

Da søstera mi skulle "lære" meg å like kaffe, hadde hun baileys oppi (var vanlig kaffe da, ikke sjokoladekaffe). For jeg var veldig glad i baileys. Men likte ikke kombinasjonen. Det gjør jeg nå, da :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...