Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Sjokoladekaffe med baileys... Mmmm.... 0 Siter
Anaïs Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ja, det hörtes SNACKS!!! Altfor fristende... Selvlagd? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Noe alternativt digg som er verdt å prøve: Rett-i-koppen kakao rørt ut i kaffe. Det synes jeg personlig er mange hakk bedre enn sjokoladekaffe ;-) Liker man smaken på det, kan man sikkert piffe opp denne med litt whiskey eller Baileys ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Yummi, det er godt. Det drakk vi i jula:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Ja, det hörtes SNACKS!!! Altfor fristende... Selvlagd? Sjokoladekaffe i pose, blandes med kokende vann og baileys etter smak has i. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Noe alternativt digg som er verdt å prøve: Rett-i-koppen kakao rørt ut i kaffe. Det synes jeg personlig er mange hakk bedre enn sjokoladekaffe ;-) Liker man smaken på det, kan man sikkert piffe opp denne med litt whiskey eller Baileys ;-) Jeg har ikke snøre på å lage kaffe for jeg drikker ikke ren kaffe så jeg holder meg til sjokoladekaffe på pose. ) 0 Siter
Anaïs Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Sjokoladekaffe i pose, blandes med kokende vann og baileys etter smak has i. ) Ja, det var kanskje et litt teit spörsmàl, men her jeg bor finnes ikke sjokoladekaffe i pose; fàr lage selv, sukk... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Ja, det var kanskje et litt teit spörsmàl, men her jeg bor finnes ikke sjokoladekaffe i pose; fàr lage selv, sukk... Det var vel ikke teit. ) Den står sammen med kaffen i butikken, finnes fler ulike - espresse og capuccino og hva de nå heter alle sammen. Men det er dessverre ikke alle som har sjokoladekaffen nei. Du får hamstre noen om du finner det et annet sted for det er kjempegodt! Synes du den er litt sterk så har du bare oppi et par suketter. ) 0 Siter
Anaïs Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Det var vel ikke teit. ) Den står sammen med kaffen i butikken, finnes fler ulike - espresse og capuccino og hva de nå heter alle sammen. Men det er dessverre ikke alle som har sjokoladekaffen nei. Du får hamstre noen om du finner det et annet sted for det er kjempegodt! Synes du den er litt sterk så har du bare oppi et par suketter. ) Ja, og jeg fàr vel rett og slett nöye meg med Baileys sà lenge... :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg liker den med isteringer i! (Men så drikker ikke jeg kaffe.) Hvordan ble pizzaen forresten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Jeg liker den med isteringer i! (Men så drikker ikke jeg kaffe.) Hvordan ble pizzaen forresten? Pizzaen ble kjempegod, men den ble uten fetaost. ) Halvparten ligger i kjøleskapet og skal fortæres som middag i morgen. 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Da søstera mi skulle "lære" meg å like kaffe, hadde hun baileys oppi (var vanlig kaffe da, ikke sjokoladekaffe). For jeg var veldig glad i baileys. Men likte ikke kombinasjonen. Det gjør jeg nå, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.