Gå til innhold

Hvordan begrense bruk av sms?

Anbefalte innlegg

Gjest snart blakk
Skrevet

Flere som har samme problem som meg? Jeg får hver måned ALTFOR høye regninger pga min overdrevne bruk av mobil. Jeg synes 600-700 kroner pr måned er helt ille.

Jeg sender flere sms hver dag, det meste er fullstendig uviktig. Og kjeder jeg meg bittelitt så skriver jeg litt sms og så er jeg i gang. Det er jo så moro å få sms også,- og sender man ikke selv får man ikke så mange heller. Sukk.

Hvordan klare å begrense dette uten å måtte kaste telefonen?

Noen med samme problem som likevel klarer å styre seg??

Fortsetter under...

Skrevet

Finnes det ikke noen abbonementer hvor man kan betale en viss sum hver måned og sms'e så mye man vil?

Skrevet

Tja, jeg har ikke helt samme problemet. Sender rett og slett ikke så mange sms.

Men tenkte jeg kunne tipse om muligheten for SMSmania hos Netcom - da får man 2000 sms i mnd. - for bare 200 kr. Les på Netcom sine sider om du er interessert. Jeg jobber ikke i Netcom eller noe, altså! :-)

sprelline1365380900
Skrevet

Finnes det ikke noen abbonementer hvor man kan betale en viss sum hver måned og sms'e så mye man vil?

Hadde samme problem selv. Sendte alt for mange meldinger, og rekninger på opp mot 1000 kr.

Har nå Djuice NonStop. Betaler 299 i mnd og kan sende så mange sms'er og mms'er jeg vil i mnd. Så nå er rekningene på 4-500...Ringer jo også da, og har ikke hustlf.

Skrevet

Hadde samme problem selv. Sendte alt for mange meldinger, og rekninger på opp mot 1000 kr.

Har nå Djuice NonStop. Betaler 299 i mnd og kan sende så mange sms'er og mms'er jeg vil i mnd. Så nå er rekningene på 4-500...Ringer jo også da, og har ikke hustlf.

Det abonnementet har jeg også, veldig greit! Men ringer ytterst lite med den, så regningene er ikke så mye over 300kr.

anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...