Gå til innhold

Hvitt tak?

Anbefalte innlegg

Gjest Lyse rom
Skrevet

Hvilken farge er taket ditt (feks i stuen), og er du fornøyd med det?

Selv har jeg hvitt tak i alle rom, og trives med det. Men på et innlegg lenger ned her skrev noen at man absolutt ikke burde ha kritthvitt tak. Så da ble jeg bare nysgjerrig.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er ikke kritthvitt.. Men heller ikke egghvit (den er for "mørk"). det omtrent en nyanse mellom kritthvitt og egghvit/antikk hvit.

Gjest eggeskall
Skrevet

Vi har vel "eggeskall", det var maleren som valgte det når vi ba om "hvitt" tak. Det ser hvitt ut for meg, men er ikke kritthvitt.

Skrevet

Vi har noe så grusomt som panel i taket eller noe greier, og det irriterer meg hver gang jeg løfter øynene opp dit.

Hvitt tak er helt ok, og veldig vanlig, men kritt hvitt hadde nok ikke blitt særlig pent.

Skrevet

Jeg har panel i taket som er malt med hvit helblank oljemaling, og jeg syns det er veldig fint.

Annonse

Skrevet

Vi har noe så grusomt som panel i taket eller noe greier, og det irriterer meg hver gang jeg løfter øynene opp dit.

Hvitt tak er helt ok, og veldig vanlig, men kritt hvitt hadde nok ikke blitt særlig pent.

Å, det synes jeg er så fint. Hvitt paneltak, det ønsker jeg meg:-) Her er det sånne kjedelige plater overalt.

Skrevet

Å, det synes jeg er så fint. Hvitt paneltak, det ønsker jeg meg:-) Her er det sånne kjedelige plater overalt.

Det er ikke hvitt paneltak, det er trefuckingshyttetrehvitt.

Skrevet

I stuen er det panel som ikke er behandlet. På kjøkkenet er det panel med antikkhvit farge.

Foretrekker definitivt kjøkkentaket, men det har jo også noe å gjøre med resten av rommet. Stua harmonerer veldig godt, den, og det samme gjør kjøkkenet selv om de er forskjellige.

Skrevet

Uffda. *sender medfølende tanker*

;-)

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn hvitt tak. Jeg bor i leiebolig og på kjøkkenet er det panel som har mørknet kraftig, skulle ønske det var hvitt.

Skrevet

Taket mitt i stua er helt hvitt, veldig matt maling - 02 tror jeg det er (etter anbefaling fra maleren som malte det). Og det er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn hvitt tak. Jeg bor i leiebolig og på kjøkkenet er det panel som har mørknet kraftig, skulle ønske det var hvitt.

Klin på et par strøk med antikkhvitt, så blir det veldig bra!

Annonse

Skrevet

Hvis det var jeg som bodde der hadde jeg malt det og latt som ingenting. Kanskje verten ikke merker det engang når du en gang skal flytte derfra? Kanskje han bare tenker at her er det jammen lysere og mer trivelig enn jeg husker det;-)

Skrevet

Hvis det var jeg som bodde der hadde jeg malt det og latt som ingenting. Kanskje verten ikke merker det engang når du en gang skal flytte derfra? Kanskje han bare tenker at her er det jammen lysere og mer trivelig enn jeg husker det;-)

Jeg vurderer det sterkt, men jeg har ikke planer om å bo her i mange år. Desverre må jeg flytte til mer urbane strøk for å få den utdannelsen jeg ønsker, og da må jeg nok betale 8000-9000 for den leiligheten jeg betaler under 4000 kr for nå...

Skrevet

Sukk, det har vi også - og himlet tak!!!

Men i sommer skal vi male!!! Både det grusomme taket og veggene som er likedan. Vil tro huset får et kjempeløft!

Gleder meg sinnsykt.

Gjest ikke helt hvitt
Skrevet

Vi har hvite tak, ikke helt kritthvite, det anbefales visst ikke pga at det gulner.

Malerene har en liten brekning i takmalingen sin, slik at det ikke blir helt hvitt, men kaller det hvitt fordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...