Gå til innhold

veninne som aldri skrur igjen korken på brukflaska når vi er sammen.

Anbefalte innlegg

Gjest irritert veninne
Skrevet

Har en veninne som har en ganske så irriterende egenskap. Hver gang vi er sammen og hygger oss med en Cola og brus, så tar hun aldri korken på bruflaska på igjen etter at hun forsynt seg.

Det hele ender med at Colaen ikke lenger har kullsyre, og den blir ødelagt

Jeg mener, er det mulig å være så tett i pappen!!. Lurer på hun gjør det hjemme også?

Man skrur igjen korken på flaska , sånn er det bare!!

Måtte bare få ut litt damp.

hilsen

Gjest speedy go
Skrevet

Brus skal drikkes opp fort nok til at det spiller liten rolle om man setter på korken eller ikke.

Gjest gærningen
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men har du en nevrose som omhandler spesielt korker og brusflasker?

og hvor gammel er du egentlig..?

Gjest irritert veninne
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men har du en nevrose som omhandler spesielt korker og brusflasker?

og hvor gammel er du egentlig..?

jeg skjønner ikke hva alderen min har å si for dette her.

Sårende å si at jeg var nevrotisk. Kanskje du går til psykriater sjæl?

Skrevet

Vil bare minne om alle de sultne barna i Afrika, alle som har kreft og andre fæle sykdommer, de som blir banket opp av gubben og de kvinnene som er innestengt i mannskropper og sånn.

Ta det med ro og skru på den jævla korken! Hvis dette er det som irriterer deg aller mest har du det ganske bra.

Gjest gærningen
Skrevet

jeg skjønner ikke hva alderen min har å si for dette her.

Sårende å si at jeg var nevrotisk. Kanskje du går til psykriater sjæl?

Psykiater? Kjære lille barn. Psykiatriker finnes ikke i mitt voklabuar. Men du burde nok oppsøke fagpersson. Når noe så lite provosserer deg, bør du oppsøke hjelp.

Skrevet

Du må anmelde dette forholdet med en gang! Det går over alle grenser - ingen burde finne seg i at venninner ikke skrur korken på brusflaska!

Og så må du droppe henne som venninne med en gang. Før dette utarter seg til at hun kanskje heller ikke lukker igjen melkekartongen, eller lukker kjekspakken.

Gjest gærningen
Skrevet

Vil bare minne om alle de sultne barna i Afrika, alle som har kreft og andre fæle sykdommer, de som blir banket opp av gubben og de kvinnene som er innestengt i mannskropper og sånn.

Ta det med ro og skru på den jævla korken! Hvis dette er det som irriterer deg aller mest har du det ganske bra.

Tonie, huff da..Du må prøve en sånn varmepute som selges på elkjøp. Roer ned systemet. Er ikke så veldig dyr heller.

Gjest irritert veninne
Skrevet

Hm. Hva med å be henne om å sette den på igjen, da?

jeg ber henne om det gang på gang, men hun glemmer det.

Hvis hun er hos meg mens jeg er nede og tar en vask, så risikerer jeg jo at brusen er ødelagt når jeg kommer tilbake

slitsomt å passe på henne hele tiden...

Skrevet

Hvis hun er hos meg mens jeg er nede og tar en vask, så risikerer jeg jo at brusen er ødelagt når jeg kommer tilbake

hohoho stilig!

Så du stikker og tar en vask, (som varer, ja, noen timer? siden colaen er ødelagt når du er tilbake mener jeg), og så lar hun korken være av imens på ren hekkan?

;-)

Morsom tråd!

Skrevet

Tonie, huff da..Du må prøve en sånn varmepute som selges på elkjøp. Roer ned systemet. Er ikke så veldig dyr heller.

Pøh. Har mer tro på Vival.

Skrevet

Piffen forsvinner da ikke SÅ fort?

hare1365380455
Skrevet

hohoho stilig!

Så du stikker og tar en vask, (som varer, ja, noen timer? siden colaen er ødelagt når du er tilbake mener jeg), og så lar hun korken være av imens på ren hekkan?

;-)

Morsom tråd!

Jeg har i alle fall lært hvordan jeg skal terge noen om jeg vil terge noen en dag. :)

Skrevet

Hvis du bruker så lang tid på å ta en vask (klesvask eller kroppsvask?) at brusen dovner bort på den tiden bør du kanskje få ræva i gir? Brus dovner da ikke sååå fort bort!

Og er det så problematisk for deg så får du sette på korken selv.

Skrevet

Hehe. Håper du fikk ut all dampen din før du satte på igjen "korken", nå da.

Neste gang får du kjøpe halvlitersflasker og ha hver deres. Så kan du sitte og kose deg over at hun etterhvert drikker brus som er "ødelagt og uten kullsyre" mens du har din helt intakt.

Det må da gi deg dobbel hygge når dere er sammen?

Skrevet

Kutt henne ut med en gang! Dette skal du ikke måtte finne deg i.

Gjest irritert veninne
Skrevet

Kutt henne ut med en gang! Dette skal du ikke måtte finne deg i.

kastet henne på dør nå. Huff slike venner vil jeg ikke ha lenger. Bortkasta penger, og brus uten kullsyre

æs!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...