Mrs. Wallace Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 kastet henne på dør nå. Huff slike venner vil jeg ikke ha lenger. Bortkasta penger, og brus uten kullsyre æs!!! Good for you! Med venner som det, hvem trenger terrorrister? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Men i jøssenam! Kan du ikke bare be henne sette på korken, da? *Himle* 0 Siter
Prozak Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Good for you! Med venner som det, hvem trenger terrorrister? Jeg hadde en kompis en gang, som alltid ristet brødet på begge sider. Jeg ble rent kvalm av å se på det, og når han spiste holdt jeg på å brekke meg. Hadde jeg ikke kuttet kontakten med ham, så er jeg redd jeg hadde sittet i hjørnet i en polstret celle på reitgjerdet nå. "............................................" 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 "Hver gang vi er sammen og hygger oss med en Cola og brus, så tar hun aldri korken på bruflaska på igjen etter at hun forsynt seg. Det hele ender med at Colaen ikke lenger har kullsyre, og den blir ødelagt" Hvordan har det seg at det er Colaen som blir uten kullsyre når det er brusflaska hun ikke setter korken på? (OK, kanskje du må tenke litt på denne for å forstå hva jeg mener. :-)) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvis du bruker så lang tid på å ta en vask (klesvask eller kroppsvask?) at brusen dovner bort på den tiden bør du kanskje få ræva i gir? Brus dovner da ikke sååå fort bort! Og er det så problematisk for deg så får du sette på korken selv. Hihihi, du er morsom du! :-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 jeg ber henne om det gang på gang, men hun glemmer det. Hvis hun er hos meg mens jeg er nede og tar en vask, så risikerer jeg jo at brusen er ødelagt når jeg kommer tilbake slitsomt å passe på henne hele tiden... Noe må jo venninna di gjøre for å hevne seg når du blir borte så lenge at brusen (eller var det Colaen?) dovner mens du er vekk. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Psykiater? Kjære lille barn. Psykiatriker finnes ikke i mitt voklabuar. Men du burde nok oppsøke fagpersson. Når noe så lite provosserer deg, bør du oppsøke hjelp. "Voklabuar", "fagpersson" og "provosserer" er eksempler paa ord som ikke finnes i -mitt- vokabular 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 "Hver gang vi er sammen og hygger oss med en Cola og brus, så tar hun aldri korken på bruflaska på igjen etter at hun forsynt seg. Det hele ender med at Colaen ikke lenger har kullsyre, og den blir ødelagt" Hvordan har det seg at det er Colaen som blir uten kullsyre når det er brusflaska hun ikke setter korken på? (OK, kanskje du må tenke litt på denne for å forstå hva jeg mener. :-)) Jeg stusset litt på oppdelingen i "cola" og "brus", at brus ikke er synonymt med cola er greit, men cola er da brus?! 0 Siter
bassse Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 "Voklabuar", "fagpersson" og "provosserer" er eksempler paa ord som ikke finnes i -mitt- vokabular ;D 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg stusset litt på oppdelingen i "cola" og "brus", at brus ikke er synonymt med cola er greit, men cola er da brus?! I min verden er Cola brus, men når man snakker om Cola *og* brus er det tydeligvis ikke sånn for alle. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 ...brus er best -. lunken og doven - helt seriøst... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.