Gå til innhold

veninne som aldri skrur igjen korken på brukflaska når vi er sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kastet henne på dør nå. Huff slike venner vil jeg ikke ha lenger. Bortkasta penger, og brus uten kullsyre

æs!!!

Good for you! Med venner som det, hvem trenger terrorrister?

Skrevet

Men i jøssenam! Kan du ikke bare be henne sette på korken, da? *Himle*

Skrevet

Good for you! Med venner som det, hvem trenger terrorrister?

Jeg hadde en kompis en gang, som alltid ristet brødet på begge sider. Jeg ble rent kvalm av å se på det, og når han spiste holdt jeg på å brekke meg. Hadde jeg ikke kuttet kontakten med ham, så er jeg redd jeg hadde sittet i hjørnet i en polstret celle på reitgjerdet nå.

"............................................"

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Hver gang vi er sammen og hygger oss med en Cola og brus, så tar hun aldri korken på bruflaska på igjen etter at hun forsynt seg.

Det hele ender med at Colaen ikke lenger har kullsyre, og den blir ødelagt"

Hvordan har det seg at det er Colaen som blir uten kullsyre når det er brusflaska hun ikke setter korken på? (OK, kanskje du må tenke litt på denne for å forstå hva jeg mener. :-))

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvis du bruker så lang tid på å ta en vask (klesvask eller kroppsvask?) at brusen dovner bort på den tiden bør du kanskje få ræva i gir? Brus dovner da ikke sååå fort bort!

Og er det så problematisk for deg så får du sette på korken selv.

Hihihi, du er morsom du! :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

jeg ber henne om det gang på gang, men hun glemmer det.

Hvis hun er hos meg mens jeg er nede og tar en vask, så risikerer jeg jo at brusen er ødelagt når jeg kommer tilbake

slitsomt å passe på henne hele tiden...

Noe må jo venninna di gjøre for å hevne seg når du blir borte så lenge at brusen (eller var det Colaen?) dovner mens du er vekk.

Gjest Calóni
Skrevet

Psykiater? Kjære lille barn. Psykiatriker finnes ikke i mitt voklabuar. Men du burde nok oppsøke fagpersson. Når noe så lite provosserer deg, bør du oppsøke hjelp.

"Voklabuar", "fagpersson" og "provosserer" er eksempler paa ord som ikke finnes i -mitt- vokabular ;)

Skrevet

"Hver gang vi er sammen og hygger oss med en Cola og brus, så tar hun aldri korken på bruflaska på igjen etter at hun forsynt seg.

Det hele ender med at Colaen ikke lenger har kullsyre, og den blir ødelagt"

Hvordan har det seg at det er Colaen som blir uten kullsyre når det er brusflaska hun ikke setter korken på? (OK, kanskje du må tenke litt på denne for å forstå hva jeg mener. :-))

Jeg stusset litt på oppdelingen i "cola" og "brus", at brus ikke er synonymt med cola er greit, men cola er da brus?!

Skrevet

"Voklabuar", "fagpersson" og "provosserer" er eksempler paa ord som ikke finnes i -mitt- vokabular ;)

;D

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg stusset litt på oppdelingen i "cola" og "brus", at brus ikke er synonymt med cola er greit, men cola er da brus?!

I min verden er Cola brus, men når man snakker om Cola *og* brus er det tydeligvis ikke sånn for alle. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...