Gå til innhold

Hvilken type hostesaft bruker dere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg brukte solvipect i forrige pp. Vet ikke om jeg gidder å fortsette med dette. Har ikke sånn kjempetro på det.

For å være helt ærlig tror ikke jeg heller på dette men klare ikke å la være, vil jo prøve alt.

Har fått mange råd om hvordan det klaffet for venner av oss men jeg tror det er forskjellig fra persjon til persjon.

Mannen min ler bare av meg når jeg forteller om råd som vi har fått. Han tar det med knusende ro. Det skjer når det skjer sier han. (blir litt irritert av det)

Gjest AnneMathea

Jeg brukte solvipect, og har veldig tro på det. Merket KJEMPEstor forskjell på eggløsningsslimet.

Tok to skjeer om dagen fra en ukes tid før eggløsning til eggløsningssymptomene var borte.

nå ble jeg litt nysgjerrig her.

Prøver ikke å bli gravid men har smerter ved eggløsning

Har hostesaft noen effekt på eggløsningsslim????

og hva slags sammenheng er det her?

Annonse

Gjest sjøstjerna

Jeg brukte solvipect, og har veldig tro på det. Merket KJEMPEstor forskjell på eggløsningsslimet.

Tok to skjeer om dagen fra en ukes tid før eggløsning til eggløsningssymptomene var borte.

hostesaft? eggløsning? Jeg skjønner ikke.

hostesaft? eggløsning? Jeg skjønner ikke.

Når man har eggløsning skiller kroppen ut eggløsningsslim, som hjelper sæden å svømme bedre opp til egget. Det kan gjenkjennes ved at det er fryktelig seigt, nesten som en eggehvitte.

Slimløsende hostesaft har flere virkninger enn å hjelpe på slimet i halsen, og gjør eggløsningsslimet i musa bedre for sædcellene å svømme i. Derfor er det noen som prøver dette i forbindelse med å prøve å bli gravid.

• 3 måneder senere...

For å være helt ærlig tror ikke jeg heller på dette men klare ikke å la være, vil jo prøve alt.

Har fått mange råd om hvordan det klaffet for venner av oss men jeg tror det er forskjellig fra persjon til persjon.

Mannen min ler bare av meg når jeg forteller om råd som vi har fått. Han tar det med knusende ro. Det skjer når det skjer sier han. (blir litt irritert av det)

Prøve kan man jo alltids! Men hvilke mengder bruker dere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...