Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Hei! En midlertidig hjelp som egentlig er litt ubehagelig, er å dusje eller legge seg i veldig kaldt vann i et badekar. Jo varmere du er, jo mer kløe får du, men hvis du tar en kald dusj vil det kanskje kunne lindre smerten ;)

Prøv det før du tar tabletter hvertfall!

Lykke til! :)

Hei! En midlertidig hjelp som egentlig er litt ubehagelig, er å dusje eller legge seg i veldig kaldt vann i et badekar. Jo varmere du er, jo mer kløe får du, men hvis du tar en kald dusj vil det kanskje kunne lindre smerten ;)

Prøv det før du tar tabletter hvertfall!

Lykke til! :)

Beklager, men det der vil ikke virke om man har fått skikkelig svangerskapskløe.

Det som lindret litt for meg var EizGel2000. Aloe Vera og alt annet klødempende var bortkastet.

Hvis det er sent i svangerskapet, tror jeg nok jeg ville spist de tabelettene legen har foreskrevet. Husk, legen vil neppe barnet ditt vondt.

Beklager, men det der vil ikke virke om man har fått skikkelig svangerskapskløe.

Det som lindret litt for meg var EizGel2000. Aloe Vera og alt annet klødempende var bortkastet.

Hvis det er sent i svangerskapet, tror jeg nok jeg ville spist de tabelettene legen har foreskrevet. Husk, legen vil neppe barnet ditt vondt.

Tusen takk for råd.

Jeg er i uke 24 og har hatt kløen siden uke 10.

Legen min sier det ikke vil skade barnet men på bivirkninger står det at den kan være skadelig for fosteret. Vil prøve alt annet enn tabletter.

Annonse

Tusen takk for råd.

Jeg er i uke 24 og har hatt kløen siden uke 10.

Legen min sier det ikke vil skade barnet men på bivirkninger står det at den kan være skadelig for fosteret. Vil prøve alt annet enn tabletter.

Altså, hvis du har svangerskapskløe slik som jeg haddde, hjelper ingenting annet enn tabletter.

Jeg klødde meg på bena til blodet rant, uten at det hjalp. Jeg trodde jeg skulle bli helt totalt gal! Jeg fikk det heldigvis ikke før helt mot slutten, så det varte ikke så mange dager. Og jeg oppsøkte heller ikke lege, det var ikke før på sykehuset at jeg fikk behandling etter fødselen.

Snakk med jordmor om dette snarest, hvis du er skikkelig plaget og ikke finner lindring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...