Gjest DOL eller IDOL? Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 jeg ser på IDOL nå og stusser over likhetene her i likhet med IDOL så har vi mennesker her som skal sette seg til doms over andre, som er nedlatende og arrogante. Så har vi mennesker som stiller opp i tråder og diskusjoner helt uten selvinnsikt og den modenheten som er nødvendig for å kunne delta på noen diskusjoner her. og folk som sutrer når de møter motgang på sitt innlegg. mange likheter her ja.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Selvsagt finnes det samme type mennesker her inne som ute i verden for øvrig. 0 Siter
Snooopy Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg syns innlegget ditt var interessant jeg. Jeg klarer å tolke deg på en ikke-arrogant måte. =) Finner du noen (I)DOLER her da? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 For ikke å glemme folk som ikke tør å diskutere med fast nick, i frykt for å måtte stå for det de har sagt...:-) Selv om et gjennomsnittlig internettforum ikke trenger å være et representativt snitt av befolkningen, så er jo sannsynligvis alle deler av befolkningen representert. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.