Åsemor Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Fytti H jeg blir helt KVALM av nyhetene nå. En vernepliktig soldat fra russland (?) som måtte amputere begge ben + understellet pga tortur fra medsoldater og offiserer. Begynner å grine jeg assa, hva er galt i verden liksom? Syns godt de kunne sagt fra om sterke bilder her altså. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Enig. Jeg pleier ikke å se innslag hvis jeg vet det er sterke scener. Det samme gjelder overskriftene til nettaviser. Er det noe jeg tror kan være hjerteskjærende leser jeg ikke innholdet. Skåner meg selv på den måten. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mulig den russiske hæren ikke har endret seg så mye gjennom tidene. Som Stalin sa: "In the Sovjet army, the soldiers are more afraid of being executed by their own, than of the enemy." Dette var jo hæren som, under andre verdenskrig, drepte omtrent like mange av sine egne fordi de fikk panikk og forsøkte flykte når de ble møtt av en vegg av kuler, som tyskerne og deres allierte drepte. "........................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg ble uvel bare av aa lese om det, jeg. Glad jeg gikk glipp av der man fikk se bilder! :/ 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det er voldsomme fylleslag i de rekker. Den russiske hær har vært på fylla siden før andre verdenskrig. De drakk, plyndret og voldtok seg gjennom Østtyskland og tilbake gjennom sine egen områder, hvor de drakk, plyndret og voldtok sine egne. Krig var de ikke så intressert i. Så historisk er det svært belastet. Halve befolkningen i Østeuropa hater dem for dette. Hater russere. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det er voldsomme fylleslag i de rekker. Den russiske hær har vært på fylla siden før andre verdenskrig. De drakk, plyndret og voldtok seg gjennom Østtyskland og tilbake gjennom sine egen områder, hvor de drakk, plyndret og voldtok sine egne. Krig var de ikke så intressert i. Så historisk er det svært belastet. Halve befolkningen i Østeuropa hater dem for dette. Hater russere. Hva var det ei gammel dame fra finnmark sa om russerne under krigen? "De plyndret, drap og voldtok - men snille, det var de." "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hva var det ei gammel dame fra finnmark sa om russerne under krigen? "De plyndret, drap og voldtok - men snille, det var de." "............................................" De var snille når de var edru. Og det kan man ofte si om mange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.