Gjest Timari Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 tok bussen til praksisstedet i dag og bussjaføren var mildt sagt merkelig. Måten han pratet på, og opptrådde på gjorde at jeg lurte på om han kunne ha en mild psykisk utviklingshemming i noe grad. det var den veldig langsomme måten han pratet på, og noen rare håndbevegelser, (Soft signs) som fikk meg til å undre litt Men han var en stødig sjafør, passet veldig godt på Men hvis det stemmer, at noe ER galt med han. er det nok til å være busssjafør? skal man ikke også ha noen sosiale ferdighet og kunne hamle opp med folk som skaper bråk på bussen? eller er ikke det så viktig? 0 Siter
Gjest jeg undertegner ikke Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Mulig jeg misforstår, men mener du at denne buss-sjåfjøren muligens er på tiltak? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 1. Nei, det er definitivt ingen del av en bussjåfår sin jobb og "hamle" opp med folk. 2. Hva i huleste har "tiltak" med dette å gjøre? 3. Var du edru når du skrev dette tøvet? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Mulig jeg misforstår, men mener du at denne buss-sjåfjøren muligens er på tiltak? jeg lurte litt på det om han kanskje var det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.