Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i den spennende perioden frem mot Ikm...Prøver ikke å tenke på det, men det er ikke lett. Er øm nederst i magen, vondt når vi har sex, vet ikke hva dette kan være. Noe sår/øm på brystvortene også. Har mistet troen på at jeg er gravid denne mnd. også. Bare fint det, for da slipper jeg å gå rundt å tenke på det hele tiden. Hvordan ligger dere an da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216017-status-akkurat-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei.

Skal ha el nå i helgen (søndag)vår 3 pp.

Hadde ikke noen prøving forige mnd, da jeg var innlagt på sykehuset hele mnd men denne mnd prøver vi igjen.

Vet det er vanskelig å ikke tenke på det og ikke kjenne etter på symtomer, blir så rar av det. Alle tankene som svirrer oppi hodet. Prøv å holde ut så godt du kan. Du er ikke alene tenk på det.

Plag heller oss enn å holde det for deg selv.:)

Lykke til krysser fingre for deg :):)

Hei! Er inne i vår 8.pp. Har el torsdag, så da er det under tre uker til IKM:) Prøver så godt jeg kan å slappe av, og så jobber jeg litt netter i tiden før el. Hmmm... *tenker ut en plan*

Så da er det bare å håper at det snart klaffer for oss da:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...