Gå til innhold

skjønner ikke denne....

Anbefalte innlegg

Gjest sjokolett
Skrevet

Hei folkens.... Er det bare jeg som er for trett til å le, skjønner jeg den ikke, eller bare er den ikke morsom?

Kan noen forklare meg hvordan de tolker denne vitsen, for den satte ihvertfall ingen magemuskler i sving hos meg....

Charlie walks into his bedroom with a sheep under his arm and says:

'Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache.'

His girlfriend is lying in bed and replies: 'I think you'll find that's a sheep, you idiot.'

The man says: 'I think you'll find I wasn't talking to you.'

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe, lese den en gang til så skjønner du den nok!

Gubben og kompisene hans hadde ledd seg skakke av den vitsen der ;-)

Gjest morsomt før jeg skal legge meg :)
Skrevet

Haha syns den var veldig morsom jeg :) Så hvis du ikke har skjønt den enda så er jenta grisen som han har sex med når sauen har hodepine.. ;)

Skrevet

Han snakket til sauen og ikke til kjæresten sin.

Annonse

Skrevet

En gris kom med en bergenser ridende på ryggen. De møtte en annen bergenser, som spurte hvor han hadde fått tak i den stygge der. Vunnet på bingo sa grisen.

Skrevet

Poenget er selvfølgelig at det er en sau, ikke en gris!

Hahahahaha! Og at dama ligger i senga! Hahahahahaha!

Gjest LucySky
Skrevet

thihi... Han snakket til "grisen"

Jeg fortalte den ved middagsbordet her i dag, og gubben holdt på å le seg i hjel.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...