Gjest sjokolett Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hei folkens.... Er det bare jeg som er for trett til å le, skjønner jeg den ikke, eller bare er den ikke morsom? Kan noen forklare meg hvordan de tolker denne vitsen, for den satte ihvertfall ingen magemuskler i sving hos meg.... Charlie walks into his bedroom with a sheep under his arm and says: 'Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache.' His girlfriend is lying in bed and replies: 'I think you'll find that's a sheep, you idiot.' The man says: 'I think you'll find I wasn't talking to you.' 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 thihi... Han snakket til "grisen" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hehe, lese den en gang til så skjønner du den nok! Gubben og kompisene hans hadde ledd seg skakke av den vitsen der ;-) 0 Siter
Gjest morsomt før jeg skal legge meg :) Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Haha syns den var veldig morsom jeg Så hvis du ikke har skjønt den enda så er jenta grisen som han har sex med når sauen har hodepine.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Han snakket til sauen og ikke til kjæresten sin. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 En gris kom med en bergenser ridende på ryggen. De møtte en annen bergenser, som spurte hvor han hadde fått tak i den stygge der. Vunnet på bingo sa grisen. 0 Siter
nick Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Poenget er selvfølgelig at det er en sau, ikke en gris! Hahahahaha! Og at dama ligger i senga! Hahahahahaha! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 thihi... Han snakket til "grisen" Jeg fortalte den ved middagsbordet her i dag, og gubben holdt på å le seg i hjel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.