Gå til innhold

skattekort - er det utsendt?

Anbefalte innlegg

Gjest skattekortundrer
Skrevet

har dere fått skattekort i posten? Har ikke, har flyttet for noen måneder siden til nytt sted, lurer på om det er en feil. Eller er det ikke kommet ennå?

Skrevet

Jeg fikk det ganske nylig, en god stumd etter mine kolleger (Vestlandet). Så kanskje alle ikke sendes ut samtidig. Men du burde vel ha mottatt det før januarlønna. I januar bruker vår arbeidsgiver 2005-kortet for de som ikke har levert nytt. Fra februar trekkes det nok 50%.

Skrevet

Jeg fikk det heller ikke, og sendte mail og fikk svar at det var fordi de var usikre på hva jeg kom til å tjene. Så jeg ga dem et overslag over hva jeg regnte med å tjene (også på email), og fikk kortet etter få dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...