Gjest Hilke-mor Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Hei! En ultralyd-undersøkelse viser at jeg har "blodåre-nøster" eller kreft på leveren. Jeg står nå på venteliste for CT-scanning av leveren. For 9 år siden fikk jeg 6 mnd hormonkur mot endometriose for å bli gravid. Undersøkelser for 4 år siden viste at endometriosa fortsatt var borte. Kan ultralyd-funnene nå skyldes endometriose? Med andre ord: kan endrometriose forekomme på leveren? Jeg har ingen andre symptom på endometriose. Håper du kan berolige meg litt - jeg er livredd for at det er kreft jeg har! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. mars 2001 Skrevet 11. mars 2001 Det jeg vet har man ikke sett endometriose på leveren. Slike karforandringer på leveren er visst ikke uvanlige. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. mars 2001 Skrevet 11. mars 2001 Det jeg vet har man ikke sett endometriose på leveren. Slike karforandringer på leveren er visst ikke uvanlige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.