Gå til innhold

Hva slags folk er det som ansettes på MessTV og Sonen?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bli kjendis
Skrevet

Holder det bare at man har lav IQ, store pupper og kan fjolle?

Hvis jeg er flink til å prate, med er lite opptatt av gutter, fester og mote

Har jeg noen sjans til å få jobb der?

Skrevet

Er ikke det TV-Norges chat-tv? Har inntrykk av at det kun er homsegutter som sitter der, og de har vel noe begrenset størrelse på puppene?

Skrevet

Jeg tror det er ganske lett å få jobb der, har en venninne som har jobbet i sonen lenge.

Gjest Like ille
Skrevet

Jeg tror det er ganske lett å få jobb der, har en venninne som har jobbet i sonen lenge.

På Sonen er de jo like stokk dumme som på Mess-Tv.

Skrevet

På Sonen er de jo like stokk dumme som på Mess-Tv.

Jeg sier ikke at noe er bedre enn det andre. Jeg sa bare at jeg tror ikke det er så vanskelig å få jobb der så sant de trenger flere ansatte.

Du må forresten huske at de skal jo lage tv da, og jeg tror at målgruppen deres er 14-15åringer.Hvis de hadde sittet der, kjedelige og tørre og bablet om intelektuell voksenprat som mange ikke forstår noe av så ville de nok mistet en del seere.

Skrevet

Jeg sier ikke at noe er bedre enn det andre. Jeg sa bare at jeg tror ikke det er så vanskelig å få jobb der så sant de trenger flere ansatte.

Du må forresten huske at de skal jo lage tv da, og jeg tror at målgruppen deres er 14-15åringer.Hvis de hadde sittet der, kjedelige og tørre og bablet om intelektuell voksenprat som mange ikke forstår noe av så ville de nok mistet en del seere.

Hvis det er den dritten som engasjerer de unge...

Da syns jeg det er litt skummelt!

Skrevet

Jeg bare sier det som det er. Men jeg er helt enig i at både Sonen og MessTV er skikkelig dritt tv.

Gjest nattdyr som av og til har på mess i bakgrunnen mens jeg spiller
Skrevet

Det er ikke bare dritt-temaer på Mess, da. Noen ganger tar de opp aktuelle temaer som f.eks. ting som har vært mye om i nyhetene siste tiden. Og de kan ha sending hvor hovedtemaet er f.eks. meninger om abort, diskriminering, dyrevern og annet som engasjerer mange. Men jeg må innrømme at det veldig ofte er forferdelig mye pisspreik der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...