Gjest Studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 jeg kalte meg studentinnen i et innlegg for en stund siden. nå ser jeg at en annen har brukt det nicket i et innlegg. Men samme nick kan vel ikke brukes av to forskjellige i samme tråd? Kan jeg gå tilbake til den tråden og svare Studentinnen under nicket Studentinnen? Hvordan fungerer det? 0 Siter
Gjest discman Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Om ingen har reservert det kan nok alle bruke det. 0 Siter
Gjest Studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Om ingen har reservert det kan nok alle bruke det. i samme tråd også? Hva om du svarer meg nå med Studentinnen (Du får sikkert litt kjeft av Webbis men..) Går det ann? altså at to stykker har samme nick i samme tråd? 0 Siter
Gjest Studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 i samme tråd også? Hva om du svarer meg nå med Studentinnen (Du får sikkert litt kjeft av Webbis men..) Går det ann? altså at to stykker har samme nick i samme tråd? Javisst. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Javisst. Det var forøvrig meg :-) ".................................." 0 Siter
Gjest studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 i samme tråd også? Hva om du svarer meg nå med Studentinnen (Du får sikkert litt kjeft av Webbis men..) Går det ann? altså at to stykker har samme nick i samme tråd? Det går nok.... 0 Siter
Gjest discman Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det går nok.... Og det var meg. 0 Siter
Gjest Studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det var forøvrig meg :-) ".................................." Fett! 0 Siter
Idéfix Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Fett! Kanskje ikke morsomt mer - men det var meg... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Kanskje ikke morsomt mer - men det var meg... Det jeg syns er upraktisk, er når jeg har virkelig ønsket å være anonym. Da har jeg prøvd meg med "Anonym nå" eller "Anonym i dag" eller "Ikke nick nå" osv. Men oftest blir jeg avvist med at nicket er opptatt. ? 0 Siter
Gjest discman Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det jeg syns er upraktisk, er når jeg har virkelig ønsket å være anonym. Da har jeg prøvd meg med "Anonym nå" eller "Anonym i dag" eller "Ikke nick nå" osv. Men oftest blir jeg avvist med at nicket er opptatt. ? Da må du bruke ikke signatur. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Da må du bruke ikke signatur. ' 0 Siter
Gjest Studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Fett! men kan ikke det ødelgge i en tråd. hvis jeg starter en tråd med studentinnen. Så blir en annen person med på tråden og later som h*n er meg. Da vet vi jo ikke hvem som mener hva? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvorfor ønsker du å bruke et nick som du vet er i bruk av noen andre også? Hvis du synes dette nicket er så bra at du ønsker å bruke det, så reserver det. I motsatt fall bør du bruke et annet. 0 Siter
Gjest studentinnen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 i samme tråd også? Hva om du svarer meg nå med Studentinnen (Du får sikkert litt kjeft av Webbis men..) Går det ann? altså at to stykker har samme nick i samme tråd? Kanskje jeg skal reservere dette nicket, mon tro... 0 Siter
Gjest fattig studine Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 men kan ikke det ødelgge i en tråd. hvis jeg starter en tråd med studentinnen. Så blir en annen person med på tråden og later som h*n er meg. Da vet vi jo ikke hvem som mener hva? det er sant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.