Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Kroppsbygningen min er liten og spinkel. Jeg har BMI på 21, så tykk i medisinsk forstand er jeg heller ikke. Når jeg har klær på ser jeg tynn ut (andre omtaler meg også som tynn). Men... når jeg f.eks. går i bikini om sommeren ser jeg så tykk ut. På baksiden av låra har jeg to "valker", og ennå fler på ryggen. Det ser ikke pent ut. Er det noen som vet hvordan jeg kan få slanket vekk sånn slags fett? Jeg vil gjerne ha en fin kropp også uten klære på. Alle tips mottas med takk! 0 Siter
citygirl Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det er normalt å ha litt fett på kroppen!!!! Du er sikkert akkurat passe. Hvis du ikke liker å gå i bikini - bruk badedrakt:-) Vær glad for at du har en sunn og frisk kropp - ikke la radmagre psyke modeller legge lista for hva en flott kvinnekropp er:-) 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 DU MÅ TRIMME! Hjelper ikke å være slanke når du er utrent og dvask. 0 Siter
Gjest har samme problem Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 hei, det er helt normalt å ha litt fett på kroppen. Men det kan også henne at du har valgt feil farger eller mønster til bikinien. Noen farger som svart virker mere slankende enn lyse farger Du bør helst unngå horisontale striper hvis det er det på det. Og store mønstre som feks blomster på. Det kan få en til å se større ut enn en er Hvis du ikke føler deg konfortabel med bikini så bruk heller badedrakt. En mørk badedrakt med vertikale striper kan få en til å se slankere ut 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 DU MÅ TRIMME! Hjelper ikke å være slanke når du er utrent og dvask. Jeg trimmer... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 DU MÅ TRIMME! Hjelper ikke å være slanke når du er utrent og dvask. Hæ??? Hva slags kommentar var det? Hva vet du om om hun er utrent og dvask? 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 hei, det er helt normalt å ha litt fett på kroppen. Men det kan også henne at du har valgt feil farger eller mønster til bikinien. Noen farger som svart virker mere slankende enn lyse farger Du bør helst unngå horisontale striper hvis det er det på det. Og store mønstre som feks blomster på. Det kan få en til å se større ut enn en er Hvis du ikke føler deg konfortabel med bikini så bruk heller badedrakt. En mørk badedrakt med vertikale striper kan få en til å se slankere ut Det er (desverre) ikke mønsteret på bikinien det er noe galt med. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg har noen slags valker på baksiden av låra og ryggen, som om det er for mye hud i forhold til kroppsstørrelsen. De på ryggen forsvinner hvis jeg tillegger meg en dårlig holdning (rund rygg), men det er jeg ikke interessert i. 0 Siter
nick Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Er du sikker på at det ikke bare er i huet ditt du ser lubben ut? Her må vi ha et bilde, med og uten klær for å kunne bedømme på et skikkelig vis. 0 Siter
Idéfix Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Enig i innlegget lenger ned. Trimme er det beste. Det har ingenting med å la seg presse inn i et altfor tynt ideal å gjøre, men handler om å gjøre kroppen sterk og sunn. Gevinsten er en kropp som ser trent ut og er spenstig. Og de som ikke liker å trene kan si hva de vil - Det ER penere og har ingen ting med å være tynn å gjøre! 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Enig i innlegget lenger ned. Trimme er det beste. Det har ingenting med å la seg presse inn i et altfor tynt ideal å gjøre, men handler om å gjøre kroppen sterk og sunn. Gevinsten er en kropp som ser trent ut og er spenstig. Og de som ikke liker å trene kan si hva de vil - Det ER penere og har ingen ting med å være tynn å gjøre! Som jeg svarte til innlegget nedenunder, så er jeg i fin form.Og de områdene hvor jeg ser for fet ut, er steder som ikke kan trenes opp (f.eks. på ryggen utenpå der ribbena sitter). 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Er du sikker på at det ikke bare er i huet ditt du ser lubben ut? Her må vi ha et bilde, med og uten klær for å kunne bedømme på et skikkelig vis. Speilet viser det samme. Det er akkurat som om jeg har for mye hud. Jeg har ikke spesielt lyst til å legge ut et bilde av meg selv halvnaken på internett. 0 Siter
Idéfix Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Som jeg svarte til innlegget nedenunder, så er jeg i fin form.Og de områdene hvor jeg ser for fet ut, er steder som ikke kan trenes opp (f.eks. på ryggen utenpå der ribbena sitter). Ok! Da vet har jeg ingen forslag... Det er altså huden som er problemet? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Er du svai i ryggen? Det kan hende det er derfor du har disse valkene på ryggen, fordi huden på en måte overlapper. Vanskelig å forklare men..ja.. Uansett er kardio trening den eneste måten å forbrenne fett på og da kanskje få bort valker. Men jeg tipper du ser bra ut jeg 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Er du svai i ryggen? Det kan hende det er derfor du har disse valkene på ryggen, fordi huden på en måte overlapper. Vanskelig å forklare men..ja.. Uansett er kardio trening den eneste måten å forbrenne fett på og da kanskje få bort valker. Men jeg tipper du ser bra ut jeg Hva er kardiotrening? Det kan godt hende jeg er litt svai i ryggen ja. Men jeg er født med "feil" rygg. 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Ok! Da vet har jeg ingen forslag... Det er altså huden som er problemet? Jeg tror det... Jeg har målt fettprosenten min og den var lavere enn anbefalt for kvinner. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hva er kardiotrening? Det kan godt hende jeg er litt svai i ryggen ja. Men jeg er født med "feil" rygg. Kardio er trening der du forbrenner fett. Løpe, sykle osv. Men det sier du jo at du gjør så da må du nok desverre bare lære deg å leve med disse ekstra valkene. 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Kardio er trening der du forbrenner fett. Løpe, sykle osv. Men det sier du jo at du gjør så da må du nok desverre bare lære deg å leve med disse ekstra valkene. Ok, trodde kanskje det var en særlig form for utholdenhetstrening. 0 Siter
cecily Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hva er kardiotrening? Det kan godt hende jeg er litt svai i ryggen ja. Men jeg er født med "feil" rygg. Feil rygg? 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hæ??? Hva slags kommentar var det? Hva vet du om om hun er utrent og dvask? hun skriver det jo selv i innlegget sitt. 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det er (desverre) ikke mønsteret på bikinien det er noe galt med. Det er litt vanskelig å forklare, men jeg har noen slags valker på baksiden av låra og ryggen, som om det er for mye hud i forhold til kroppsstørrelsen. De på ryggen forsvinner hvis jeg tillegger meg en dårlig holdning (rund rygg), men det er jeg ikke interessert i. jeg hadde selv disse valkene bak på ryggen. Var veldig stygt og en av grunnene til at jeg fikk halt meg igang med trening igjen. Nå er ryggen ganske fin. Trener kardio og en god del styrke på ryggen. (og resten av overkroppen og da). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.