cecily Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg kan trøste deg med at valker på ryggen faktisk også er å se på enkelte slanke modeller - til og med på veltrente idrettsjenter. Det har nok mye med ryggraden, formen på ribbene og holdningen å gjøre. Og jeg tuller ikke, nei. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Da har du vel ikke trent så mye i livet ditt? Ta og tren og stram opp!! Begynn nå så er du fit til sommeren. Jeg har gjort det samme. Jeg har BMI på 19 og hos meg disser det som bare av det. Men.. har som sagt begynt å trene! Gogogo!!! 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Feil rygg? Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Jeg vet ikke om det har så mye å si for formen på ryggen min da... 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 hun skriver det jo selv i innlegget sitt. Det gjør jeg da ikke. 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 jeg hadde selv disse valkene bak på ryggen. Var veldig stygt og en av grunnene til at jeg fikk halt meg igang med trening igjen. Nå er ryggen ganske fin. Trener kardio og en god del styrke på ryggen. (og resten av overkroppen og da). Hvordan trente du vekk valkene på ryggen? Jeg har dem mest der det er ribben under. Jeg driver en del med utholdenhet, og også styrke (men ikke for ryggen). 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Du er vel litt fet da :-)) Min BMI er 21. 20-25 er normalvektig så vidt jeg husker, over 25, overvektig. Og som jeg skriver så sier alle at jeg ser tynn ut (og jeg har noen ganger problemer med å finne klær som er små nok). Bare ikke uten klær på... 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvordan trente du vekk valkene på ryggen? Jeg har dem mest der det er ribben under. Jeg driver en del med utholdenhet, og også styrke (men ikke for ryggen). Er da masse apparater for ryggen og forskjellige deler av ryggen på treningssenteret. Ja, var på ved der ribbeina sitter jeg hadde dem. Hvis jeg tolker deg riktig. Var ekkelt da jeg hadde på bare bh og måtte ha topper som skjulte dem. De bak lårene rett under rompa, har vi nesten alle. Spinning er flott til sånt. Min bmi har sunket fra 29-30 til 23-24. Og jeg er mere fit nå enn da den var 21 og jeg ikke trente, men et par år sia nå=) Ikke noe som buler ut av buksa på siden nå (lovehandles). Men det var det da jeg hadde lav bmi. Så den sier svært, svært lite, om du ser "fet" ut eller ikke. Men jeg mener fet er feil ord på dette, bare så det er sagt. :-) 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det gjør jeg da ikke. hvorfor ser jeg fet ut, er jo overskriften, og du beskriver åssen du er i bikini, det sier vel sitt??? Valker kalles det, og kan fint trenes vekk. Spes slanking er nyttesløst. En kan ikke punktslanke, har jeg iallfall lest overalt. Da tolket jeg det slik, etter det du skrev. Hvis du likevel syns du ser veltrent og slank ut likevel, så greit. Men da ser jeg ikke helt hvorfor du skrev det, om det ikke betydde noe:) Det var visst bare noe med huden din denne gangen, så du har vel svaret selv da. Jeg svarte fordi jeg kjente meg veldig igjen, og du kan vel lese lenger opp. Men så klart, gjelder det ikke deg, så er det jo bare å glemme det. 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Er da masse apparater for ryggen og forskjellige deler av ryggen på treningssenteret. Ja, var på ved der ribbeina sitter jeg hadde dem. Hvis jeg tolker deg riktig. Var ekkelt da jeg hadde på bare bh og måtte ha topper som skjulte dem. De bak lårene rett under rompa, har vi nesten alle. Spinning er flott til sånt. Min bmi har sunket fra 29-30 til 23-24. Og jeg er mere fit nå enn da den var 21 og jeg ikke trente, men et par år sia nå=) Ikke noe som buler ut av buksa på siden nå (lovehandles). Men det var det da jeg hadde lav bmi. Så den sier svært, svært lite, om du ser "fet" ut eller ikke. Men jeg mener fet er feil ord på dette, bare så det er sagt. :-) Jeg forstår akkurat hva du mener. Tror du det går an å bytte ut spinning med vanlig sykling utendørs? Og vet du om noen øvelser til ryggen man kan gjøre hjemme? Jeg har ikke mulighet for å gå på treningssenter jevnlig nok. 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 hvorfor ser jeg fet ut, er jo overskriften, og du beskriver åssen du er i bikini, det sier vel sitt??? Valker kalles det, og kan fint trenes vekk. Spes slanking er nyttesløst. En kan ikke punktslanke, har jeg iallfall lest overalt. Da tolket jeg det slik, etter det du skrev. Hvis du likevel syns du ser veltrent og slank ut likevel, så greit. Men da ser jeg ikke helt hvorfor du skrev det, om det ikke betydde noe:) Det var visst bare noe med huden din denne gangen, så du har vel svaret selv da. Jeg svarte fordi jeg kjente meg veldig igjen, og du kan vel lese lenger opp. Men så klart, gjelder det ikke deg, så er det jo bare å glemme det. Jeg vet ærlig talt ikke om det er bare huden, eller om det er det lille fettet som er under huden som lager valkene. 0 Siter
Gjest vilikkenickejeg Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Stakkars deg!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg forstår akkurat hva du mener. Tror du det går an å bytte ut spinning med vanlig sykling utendørs? Og vet du om noen øvelser til ryggen man kan gjøre hjemme? Jeg har ikke mulighet for å gå på treningssenter jevnlig nok. jeg hadde ikke klart å trene ryggen særlig bra hjemme, vet lite jeg... men er jo sikkert det da... sykling ute blir jo neppe like effektiv. blir jo ikke "drevet til max" av en instruktør... og den er jo spesialtilpasser for å trene en skikkelig. Sier litt når jeg går fra 75 til 60 på halvår. Men kan jo sikkert være greit nok for deg, valken din er neppe like stor og ekkel som min var=) 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Stakkars deg!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, ikke sant... :-) Hvorfor vil du ikke nicke da? 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 jeg hadde ikke klart å trene ryggen særlig bra hjemme, vet lite jeg... men er jo sikkert det da... sykling ute blir jo neppe like effektiv. blir jo ikke "drevet til max" av en instruktør... og den er jo spesialtilpasser for å trene en skikkelig. Sier litt når jeg går fra 75 til 60 på halvår. Men kan jo sikkert være greit nok for deg, valken din er neppe like stor og ekkel som min var=) Hvis jeg går ned like mye, kommer jeg nok til å se veldig anorektisk ut. :-) 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hvis jeg går ned like mye, kommer jeg nok til å se veldig anorektisk ut. :-) ja klart det. er vel derfor mere fokusert trimming vil være bedre=) Men du har jo innrømmet nå at du ikke ser fet ut... Så kanskje det var et impulsivt innfall at du brydde deg om det=) Eller er du veldig perfeksjonistisk? 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ja klart det. er vel derfor mere fokusert trimming vil være bedre=) Men du har jo innrømmet nå at du ikke ser fet ut... Så kanskje det var et impulsivt innfall at du brydde deg om det=) Eller er du veldig perfeksjonistisk? Jeg har egentlig irritert meg over det en stund, men jeg kan ikke huske om valkene alltid har vært der. Jeg er nok desverre litt perfeksjonistisk. Men jeg er vant til at jeg selv har syntes jeg ser bra ut, og har for det meste vært fornøyd med kroppen min, så det er irriterende at jeg ikke er det lenger, og at jeg har oppdaget disse valkene (som kanskje alltid har vært der). 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Jeg vet ikke om det har så mye å si for formen på ryggen min da... Har du scoliose? 0 Siter
Gjest ser lubben ut i bikini Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har du scoliose? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.