Gå til innhold

hvordan fordeler dere husarbeidet?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert husfrue
Skrevet

Nå er jeg drittlei! Før delte vi på arbeidet, men nå etter at samboern begynte å jobbe er alt falt på meg. Jeg har forsøkt å ikke gjøre det, for at det skal gå så langt at han bare _må_ ta det selv. Men da gikk det _langt_ sånn orker ikke jeg ha det iallefall. Kunne nesten ikke trå på gulvet. Jeg har jo ikke tid til noe annet. Jeg gjør kun husarbeid på fritiden. Og vi har ikke stort hus eller barn engang!! Han er et skikkelig rotehue!

Gjest frustrert husfrue
Skrevet

Jobber du?

ja og jeg har en slitsom jobb.

Skrevet

jeg og min ex fordelte det veldig greit. Jeg gjorde det han hata, som var oppvask, henge opp tøy, og brette tøy, og han gjode det jeg hata, vaske gulver, støvsuge, og vaske klær!!

men det blir jo vanskeligere når din sambo ikke liker noen ting da??

mor og far gjorde det sånn at pappa støvsugde et par ganger i uka siden han kom hjem tidligere enn hun fra jobb, og han lagde middag, mens mor tok storrengjøringen i helga, og vaska tøy (det fikk pappa bare lov til et par ganger så turte hun ikke det mer). og når jeg ble større delte jeg og far på middag, og støvsuging, også måtte jeg hjelpe mamma i helga!

vet ikke om det hjalp deg noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...