Gå til innhold

Hvem er disse som ringer meg hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får sikkert 10 tapte anrop i uken fra noe som heter Stord Dialog. Når jeg prøver å ringe opp igjen kommer jeg til en automatisk telefonsvarer der de sier:

"Hei, du har nå kommet til Stord Dialogs automatiske telefonsvarer, vi har forsøkt å ringe deg ang en av våre markedskampanjer. Vi vil forsøke å ringe deg igjen og ser fram til en hyggelig prat med deg."

Hva i all verden er dette for noe? Skal de prøve å selge meg noe?

Skrevet

Hva med å ta den neste gang de ringer?

Du det har jeg ikke tenkt på!!

Selvfølgelig hadde jeg gjort det, men de ringer tilfeldigvis til tider da jeg ikke er tilgjengelig på mobilen.

Skrevet

Se der ja, takk for link! Jeg blir så irritert over at de fortsetter å ringe meg selv etter så mange de har prøvd og ikke fått tak i meg.

så mange ganger skulle det stå

Skrevet

Du det har jeg ikke tenkt på!!

Selvfølgelig hadde jeg gjort det, men de ringer tilfeldigvis til tider da jeg ikke er tilgjengelig på mobilen.

...og godt er det....(?)

Gjest sniking
Skrevet

Du er utsatt for telefonselgere som bruker sin egen tid mest mulig effektivt - og sløser med din - og mange andres.

Det som skjer er at telefonsystemet ringer opp flere nummer samtidig, men telefonselgeren snakker selvsagt bare med den som tar telefonen først. De øvrige som blir oppringt løfter røret forgjeves - og lurer på hvem som ringte. Etter en stund gjentar gjerne det samme seg. Sørg for å reservere deg mot telefonsalg så kan du unngå denne skitne salgsmetoden. Helt uten respekt for folk, mener jeg.

Skrevet

De skal selge deg kosttilskudd... Har selv fått den telefonen.

Skrevet

Jeg blir til stadighet oppringt fra telefonselgere som vil "gi" meg rosenrot, omega3 og andre kosttilskudd. De ringer og vil "bare få bekreftet at de har riktig adresse" slik at de kan sende meg dette her. Jeg sier alltid nei og da blir de pottesure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...