Gå til innhold

Ex-phil + ex-fac i utlandet...Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Hei hei,

jeg tenker på å ta ex-phil og ex-fac i Brasil til høsten, men er interessert i å høre om noen har noen erfaringer de vil dele med meg? Tenker på å reise med gostudy.no.

Hvordan blir det når jeg skal søke på videre studier? Har ikke endret på vitnemålet mitt siden jeg sluttet på videregående, men jeg har jobbet i år. Etter å ha tatt ex-phil og ex-fac søker man da fremdeles på primærvitnemål siden man ikke har endret på vitnemålet? Eller hvordan blir det?

Trenger tips i hvertfall!

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan fortsatt søke på primærvitnemål (hvis du ikke har blitt for gammel), men i såfall vil de poengene du får ved å ta ex-phil/fac (1 ekstra poeng) ikke telle med i poengberegningen.

Et annet alternativ er http://www.gatewaycollege.no

Henriette1365380130
Skrevet

Du kan fortsatt søke på primærvitnemål (hvis du ikke har blitt for gammel), men i såfall vil de poengene du får ved å ta ex-phil/fac (1 ekstra poeng) ikke telle med i poengberegningen.

Et annet alternativ er http://www.gatewaycollege.no

Når man blir man for gammel? Jeg er født i 86, og tenker i såfall på å søke videre studier igjen til neste høst.

Takk for svar!

Skrevet

Når man blir man for gammel? Jeg er født i 86, og tenker i såfall på å søke videre studier igjen til neste høst.

Takk for svar!

Jeg husker ikke om det er det året man fyller 21, eller om det er året etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...