Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten...har dere stor økning i brystomfang i tiden etter EL. Alle mine BHer er nå for små...kan ikke tro at det har vært sånn før. Er litt puppefiksert for tiden som dere skjønner...

Jeg får også større bryst like før ikm og brystvortene blir såre men da er hele brystet også ømt da.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest -Håper spiren klamrer seg fast ved neste graviditet

jeg leste noe en lege hadde skrevet om at det ikke var et tegn på graviditet. Da skulle hele brystet være ømt og ikke bare brystvorten. Men jeg har også lest om andre som har hatt stikkende brystvorter og som var gravid.

Jeg oppdaget min graviditet på denne måten. Brystvortene var så såre at jeg ikke kunne komme borti dem..

Desverre ble graviditen endt i helgen.

Men.. gravid var jeg ;)

Så det er et tegn.. (mener JEG!)

Lykke til ;) ;) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...