Gjest mij Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Sukk, jeg river snart av meg håret her, begriper ikke at det skal være så forb**** vanskelig?! Bruker Limewire til å laste ned musikk. Importerer filene til iTunes biblioteket. Markerer i boksen ved siden av filene jeg vil ha over på ipoden, og velger "oppdater mijs ipod". Oppdatering fullført får jeg beskjed om, men sangene er ikke kommet over på ipoden. Hva gjør jeg feil? En annen ting - lurer på hvorfor noen sanger ligger under "sanger" på ipoden, mens de samme ikke kan gjenfinnes under "artister" Føler meg bare ubeskrivelig dum, pleier å være rimelig god på slike duppedittdingser... ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 ..fikk til.. hadde ikke haket av for "overfør kun markerte filer" el.l... :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Når det gjelder hvor du finner sangene igjen på iPoden, så pass på at alle filene er riktig tagget. I iTunes må det stå artistnavn i artist-kolonnen, sangnavn i sang-kolonnen osv. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Når det gjelder hvor du finner sangene igjen på iPoden, så pass på at alle filene er riktig tagget. I iTunes må det stå artistnavn i artist-kolonnen, sangnavn i sang-kolonnen osv. Ser problemet ligger der ja.. Kan jeg selv endre navn slik at alle de aktuelle sangene legger seg under samme album, f.eks? Nå har jeg én sang her og én sang der, alt ettersom hvordan de er gitt navn. 0 Siter
citoyen Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Ser problemet ligger der ja.. Kan jeg selv endre navn slik at alle de aktuelle sangene legger seg under samme album, f.eks? Nå har jeg én sang her og én sang der, alt ettersom hvordan de er gitt navn. Jepp, du kan endre navnene selv i iTunes. Pass på å synce på nytt etterpå, ellers vises ikke endringene på iPoden 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jepp, du kan endre navnene selv i iTunes. Pass på å synce på nytt etterpå, ellers vises ikke endringene på iPoden synce, hva betyr det? ..datt av lasset der, gitt.. :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 synce, hva betyr det? ..datt av lasset der, gitt.. :-) Overføre data mellom iPod og PC. Kommer av å synkronisere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Overføre data mellom iPod og PC. Kommer av å synkronisere. Ok, hvordan gjør jeg det..? 0 Siter
citoyen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ok, hvordan gjør jeg det..? Det har du jo gjort før? Du overfører filene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.