Gå til innhold

hjelp til overføring av musikk til ipod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, jeg river snart av meg håret her, begriper ikke at det skal være så forb**** vanskelig?!

Bruker Limewire til å laste ned musikk. Importerer filene til iTunes biblioteket. Markerer i boksen ved siden av filene jeg vil ha over på ipoden, og velger "oppdater mijs ipod".

Oppdatering fullført får jeg beskjed om, men sangene er ikke kommet over på ipoden. Hva gjør jeg feil?

En annen ting - lurer på hvorfor noen sanger ligger under "sanger" på ipoden, mens de samme ikke kan gjenfinnes under "artister"

Føler meg bare ubeskrivelig dum, pleier å være rimelig god på slike duppedittdingser... ;-)

Skrevet

..fikk til.. hadde ikke haket av for "overfør kun markerte filer" el.l... :-)

Skrevet

Når det gjelder hvor du finner sangene igjen på iPoden, så pass på at alle filene er riktig tagget. I iTunes må det stå artistnavn i artist-kolonnen, sangnavn i sang-kolonnen osv.

Skrevet

Når det gjelder hvor du finner sangene igjen på iPoden, så pass på at alle filene er riktig tagget. I iTunes må det stå artistnavn i artist-kolonnen, sangnavn i sang-kolonnen osv.

Ser problemet ligger der ja.. Kan jeg selv endre navn slik at alle de aktuelle sangene legger seg under samme album, f.eks? Nå har jeg én sang her og én sang der, alt ettersom hvordan de er gitt navn.

Skrevet

Ser problemet ligger der ja.. Kan jeg selv endre navn slik at alle de aktuelle sangene legger seg under samme album, f.eks? Nå har jeg én sang her og én sang der, alt ettersom hvordan de er gitt navn.

Jepp, du kan endre navnene selv i iTunes. Pass på å synce på nytt etterpå, ellers vises ikke endringene på iPoden :)

Skrevet

Jepp, du kan endre navnene selv i iTunes. Pass på å synce på nytt etterpå, ellers vises ikke endringene på iPoden :)

synce, hva betyr det? ..datt av lasset der, gitt.. :-)

Skrevet

synce, hva betyr det? ..datt av lasset der, gitt.. :-)

Overføre data mellom iPod og PC. Kommer av å synkronisere.

Skrevet

Overføre data mellom iPod og PC. Kommer av å synkronisere.

Ok, hvordan gjør jeg det..?

Skrevet

Ok, hvordan gjør jeg det..?

Det har du jo gjort før? Du overfører filene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...