cecily Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 så syns jeg at Brad Pitt og Angelina Jolie er dumme som er sammen og skal ha barn sammen. Hva med stakkar Jennifer Aniston? Dette er bare så teit av meg, jeg aner jo ikke hva som ligger bak, men i mitt hode er jeg nemlig overbevist om at Brad og Angelina er slemme, slemme mennesker. 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg går bare og venter på at Angie skal dumpe ham. Jeg mener, dama leker med kniver, drikker blod, tar flytimer og har selv uttalt at hun hun holder seg med både mannlige og kvinnelige elskere. Selv Brad Pitt må da vel før eller siden bli for kjedelig for henne? Da kommer Jennifer til å stå der og ta imot restene av ham. Hun trøster og støtter og ser tilgivende på ham med sine uskyldsblå. DA først skjønner han for en idiot han har vært. Det er jo selvsagt henne han elsker! Så du ser, du kan slappe av. Alt blir bra til slutt;-) 0 Siter
cecily Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 Jeg går bare og venter på at Angie skal dumpe ham. Jeg mener, dama leker med kniver, drikker blod, tar flytimer og har selv uttalt at hun hun holder seg med både mannlige og kvinnelige elskere. Selv Brad Pitt må da vel før eller siden bli for kjedelig for henne? Da kommer Jennifer til å stå der og ta imot restene av ham. Hun trøster og støtter og ser tilgivende på ham med sine uskyldsblå. DA først skjønner han for en idiot han har vært. Det er jo selvsagt henne han elsker! Så du ser, du kan slappe av. Alt blir bra til slutt;-) Da kan jeg puste ut og la skuldrene slippe ned igjen, hører jeg. Drikker Angie virkelig blod???? 0 Siter
fresja Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Dersom begge er slemme, passer de vel bra sammen... 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Da kan jeg puste ut og la skuldrene slippe ned igjen, hører jeg. Drikker Angie virkelig blod???? Javisst! Hun drakk BillyBob sitt. Helt sprø. Stakkars, stakkars Brad;-) 0 Siter
mAd Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg føler meg som en skikkelig fjortiss hver gang jeg ser bilder av dem sammen, hehe. Syns de er såå søte sammen og skjønner ikke hva han gjorde med fru Aniston in the first place Men så har jeg alltid hatt et veldig svakt punkt for både Angelina Jolie og Brad Pitt, så at de skulle finne sammen.. ooh.. fine greier 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Javisst! Hun drakk BillyBob sitt. Helt sprø. Stakkars, stakkars Brad;-) Han er nok helt forheksa, stakkar... *snufs* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg føler meg som en skikkelig fjortiss hver gang jeg ser bilder av dem sammen, hehe. Syns de er såå søte sammen og skjønner ikke hva han gjorde med fru Aniston in the first place Men så har jeg alltid hatt et veldig svakt punkt for både Angelina Jolie og Brad Pitt, så at de skulle finne sammen.. ooh.. fine greier Hehe, godt det er flere av oss. ;o) 0 Siter
Gjest synes det er så merkelig Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det jeg lurer på er hvordan det har seg at ungene hennes plutselig adopteres av Pitt. Eldstemann har jo allerede en adoptivfar..... Eller er det slik i Hollywood at hverken ekteskap eller foreldreskap er så nøye, det varer gjerne tre måneder.... 0 Siter
Gjest @@@@!!@@@@ Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det jeg lurer på er hvordan det har seg at ungene hennes plutselig adopteres av Pitt. Eldstemann har jo allerede en adoptivfar..... Eller er det slik i Hollywood at hverken ekteskap eller foreldreskap er så nøye, det varer gjerne tre måneder.... Eldste hadde ingen adoptivfar fra før. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg går bare og venter på at Angie skal dumpe ham. Jeg mener, dama leker med kniver, drikker blod, tar flytimer og har selv uttalt at hun hun holder seg med både mannlige og kvinnelige elskere. Selv Brad Pitt må da vel før eller siden bli for kjedelig for henne? Da kommer Jennifer til å stå der og ta imot restene av ham. Hun trøster og støtter og ser tilgivende på ham med sine uskyldsblå. DA først skjønner han for en idiot han har vært. Det er jo selvsagt henne han elsker! Så du ser, du kan slappe av. Alt blir bra til slutt;-) Drikker blod....?? Du skal ikke tro på alt Se og Hør skriver ) 0 Siter
Gjest synes det er så merkelig Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Eldste hadde ingen adoptivfar fra før. _Jolie og Thornton har sammen adoptert en liten gutt fra Kambodsja, og stjernen fra filmer som "Lara Croft" og "Girl, Interrupted" sier hun nå vil ofre seg for morsrollen._ http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article59751.ece 0 Siter
Gjest synes det er så merkelig Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 _Jolie og Thornton har sammen adoptert en liten gutt fra Kambodsja, og stjernen fra filmer som "Lara Croft" og "Girl, Interrupted" sier hun nå vil ofre seg for morsrollen._ http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article59751.ece http://news.softpedia.com/news/Billy-Bob-praises-Angelina-4850.shtml 0 Siter
Gjest @@@@!@@@@ Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 _Jolie og Thornton har sammen adoptert en liten gutt fra Kambodsja, og stjernen fra filmer som "Lara Croft" og "Girl, Interrupted" sier hun nå vil ofre seg for morsrollen._ http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article59751.ece De adopterte det MENS de var sammen, ja, men HAN er ikke oppført som adoptivfar. Da kunne, selvsagt, ikke Brad Pitt også adoptert gutten. Du ser kanskje logikken selv? 0 Siter
Gjest synes det er så merkelig Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 De adopterte det MENS de var sammen, ja, men HAN er ikke oppført som adoptivfar. Da kunne, selvsagt, ikke Brad Pitt også adoptert gutten. Du ser kanskje logikken selv? Ser egentlig ikke logikken, nei.... Han må jo engang ha stått som adoptivfar, så lenge de adopterte sammen. Men mulig han fraskrev seg farskapet da de skiltes? 0 Siter
Atene Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Ser egentlig ikke logikken, nei.... Han må jo engang ha stått som adoptivfar, så lenge de adopterte sammen. Men mulig han fraskrev seg farskapet da de skiltes? Det merkelige her er vel snarere at du er så sikker på at det som står på TV2 sine nettsider er riktig. 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Drikker blod....?? Du skal ikke tro på alt Se og Hør skriver ) Se og Hør, du liksom! Prøver du å være frekk? Det stod faktisk i VG. Skikkelig seriøst, med andre ord *flire* 0 Siter
Gjest Fysj! Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Jeg er så enig! Jeg misliker både Angelina Jolie og Brad Pitt nå. Fysj! Tenk å gjøre noe sånt mot sin daværende nydelige kone, Jennifer Aniston!! Og Angelina burde bare holde seg unna. Jævla kåte ekteskapsødelegger!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det ryktes at grunnen til bruddet mellom Brad og Jeniffer var at hun ikke ville ha barn. 0 Siter
Idéfix Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hehehehe! Jeg syns i tillegg at Brad Pitt ikke er i nærheten av å være kjekk en gang. At det røyk mellom ham og Jennifer lå jo i kortene allerede fra starten. Det de sa da var at de var rette for hverandre pr. dags dato og hva som siden skjedde visste de ikke. Vel er det kanskje sant, men det er da ikke det man prater om i begynnelsen av et ekteskap? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.