Gå til innhold

Av alle teite ting å henge seg opp i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så syns jeg at Brad Pitt og Angelina Jolie er dumme som er sammen og skal ha barn sammen.

Hva med stakkar Jennifer Aniston?

Dette er bare så teit av meg, jeg aner jo ikke hva som ligger bak, men i mitt hode er jeg nemlig overbevist om at Brad og Angelina er slemme, slemme mennesker.

Skrevet

Jeg går bare og venter på at Angie skal dumpe ham. Jeg mener, dama leker med kniver, drikker blod, tar flytimer og har selv uttalt at hun hun holder seg med både mannlige og kvinnelige elskere. Selv Brad Pitt må da vel før eller siden bli for kjedelig for henne?

Da kommer Jennifer til å stå der og ta imot restene av ham. Hun trøster og støtter og ser tilgivende på ham med sine uskyldsblå. DA først skjønner han for en idiot han har vært. Det er jo selvsagt henne han elsker!

Så du ser, du kan slappe av. Alt blir bra til slutt;-)

Skrevet

Jeg går bare og venter på at Angie skal dumpe ham. Jeg mener, dama leker med kniver, drikker blod, tar flytimer og har selv uttalt at hun hun holder seg med både mannlige og kvinnelige elskere. Selv Brad Pitt må da vel før eller siden bli for kjedelig for henne?

Da kommer Jennifer til å stå der og ta imot restene av ham. Hun trøster og støtter og ser tilgivende på ham med sine uskyldsblå. DA først skjønner han for en idiot han har vært. Det er jo selvsagt henne han elsker!

Da kan jeg puste ut og la skuldrene slippe ned igjen, hører jeg.

Drikker Angie virkelig blod????

Skrevet

Da kan jeg puste ut og la skuldrene slippe ned igjen, hører jeg.

Drikker Angie virkelig blod????

Javisst! Hun drakk BillyBob sitt. Helt sprø. Stakkars, stakkars Brad;-)

Skrevet

Jeg føler meg som en skikkelig fjortiss hver gang jeg ser bilder av dem sammen, hehe. Syns de er såå søte sammen og skjønner ikke hva han gjorde med fru Aniston in the first place :P

Men så har jeg alltid hatt et veldig svakt punkt for både Angelina Jolie og Brad Pitt, så at de skulle finne sammen.. ooh.. fine greier :D

Skrevet

Javisst! Hun drakk BillyBob sitt. Helt sprø. Stakkars, stakkars Brad;-)

Han er nok helt forheksa, stakkar...

*snufs*

Skrevet

Jeg føler meg som en skikkelig fjortiss hver gang jeg ser bilder av dem sammen, hehe. Syns de er såå søte sammen og skjønner ikke hva han gjorde med fru Aniston in the first place :P

Men så har jeg alltid hatt et veldig svakt punkt for både Angelina Jolie og Brad Pitt, så at de skulle finne sammen.. ooh.. fine greier :D

Hehe, godt det er flere av oss. ;o)

Gjest synes det er så merkelig
Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan det har seg at ungene hennes plutselig adopteres av Pitt.

Eldstemann har jo allerede en adoptivfar.....

Eller er det slik i Hollywood at hverken ekteskap eller foreldreskap er så nøye, det varer gjerne tre måneder....

Gjest @@@@!!@@@@
Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan det har seg at ungene hennes plutselig adopteres av Pitt.

Eldstemann har jo allerede en adoptivfar.....

Eller er det slik i Hollywood at hverken ekteskap eller foreldreskap er så nøye, det varer gjerne tre måneder....

Eldste hadde ingen adoptivfar fra før.

Skrevet

Drikker blod....??

Du skal ikke tro på alt Se og Hør skriver :o)

Gjest @@@@!@@@@
Skrevet

_Jolie og Thornton har sammen adoptert en liten gutt fra Kambodsja, og stjernen fra filmer som "Lara Croft" og "Girl, Interrupted" sier hun nå vil ofre seg for morsrollen._

http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article59751.ece

De adopterte det MENS de var sammen, ja, men HAN er ikke oppført som adoptivfar. Da kunne, selvsagt, ikke Brad Pitt også adoptert gutten. Du ser kanskje logikken selv?

Gjest synes det er så merkelig
Skrevet

De adopterte det MENS de var sammen, ja, men HAN er ikke oppført som adoptivfar. Da kunne, selvsagt, ikke Brad Pitt også adoptert gutten. Du ser kanskje logikken selv?

Ser egentlig ikke logikken, nei....

Han må jo engang ha stått som adoptivfar, så lenge de adopterte sammen.

Men mulig han fraskrev seg farskapet da de skiltes?

Skrevet

Ser egentlig ikke logikken, nei....

Han må jo engang ha stått som adoptivfar, så lenge de adopterte sammen.

Men mulig han fraskrev seg farskapet da de skiltes?

Det merkelige her er vel snarere at du er så sikker på at det som står på TV2 sine nettsider er riktig.

Skrevet

Drikker blod....??

Du skal ikke tro på alt Se og Hør skriver :o)

Se og Hør, du liksom! Prøver du å være frekk? Det stod faktisk i VG. Skikkelig seriøst, med andre ord *flire*

Skrevet

Jeg er så enig!

Jeg misliker både Angelina Jolie og Brad Pitt nå. Fysj! Tenk å gjøre noe sånt mot sin daværende nydelige kone, Jennifer Aniston!!

Og Angelina burde bare holde seg unna. Jævla kåte ekteskapsødelegger!!!

Skrevet

Det ryktes at grunnen til bruddet mellom Brad og Jeniffer var at hun ikke ville ha barn.

Skrevet

Hehehehe!

Jeg syns i tillegg at Brad Pitt ikke er i nærheten av å være kjekk en gang.

At det røyk mellom ham og Jennifer lå jo i kortene allerede fra starten. Det de sa da var at de var rette for hverandre pr. dags dato og hva som siden skjedde visste de ikke. Vel er det kanskje sant, men det er da ikke det man prater om i begynnelsen av et ekteskap?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...