Katie Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Fant nettopp ut at jeg har gått ned mer enn det jeg trodde jeg hadde den siste måneden. Sitter her med litt blanda følelser. Ble glad, men likevel ble jeg ikke så glad. Så, nå er jeg skikkelig forvirra. Hva er det egentlig som skjer med meg????? Burde jeg ikke bare vært kjempe glad nå da???? Koz fra 0 Siter
Knøttet Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Hei! det høres ut som om du er klar over at det ikke er så bra å gå ned mere, og det er veldig positivt! Men samtidig så er "anorxiaen" i deg ganske sterk, så du syns både det er positivt og negativt at du har gått ned mere. hør på den delen av deg som forsøker å si at det ikke var bra at du gikk ned mere nå!! Lykke til!! Koz 0 Siter
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 KJære Koz Kanskje har følelsene også gitt plass til fornuft. Stå på! 0 Siter
Gjest trillian Skrevet 10. mars 2001 Skrevet 10. mars 2001 lytt til fornuften din, Katie, og den delen av deg som nå snakker høyt nok til at du kan høre den: den delen som skjønner at det ikke er bra å gå ned i vekt. (...) sender deg noen varme tanker og *klemmer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.