Gjest mokkismokk Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 hvor lenge må jeg vente etter at jeg har begynt på p pillene før jeg kan ha sex uten beskyttelse? 0 Siter
jaime Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Som regel etter to uker, medmindre du begynte på 1. mensdag - da er du trygg med en gang. Men sjekk pakningsvedlegget, for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest musli Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Som regel etter to uker, medmindre du begynte på 1. mensdag - da er du trygg med en gang. Men sjekk pakningsvedlegget, for sikkerhets skyld. syns det stod så lite i bruksanvisningen.begynte på 1 mens dag ja!som var for 2 dager siden. begynte med trionetta da.så da trenger jeg ikke vente 2 uker?da kan jeg ha sex uten beskyttelse rett etter mensen? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvis du begynner på første dag mens så er du beskytta frå dag ein!! :-)) 0 Siter
Gjest musli Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvis du begynner på første dag mens så er du beskytta frå dag ein!! :-)) ok.det er bra!mensen skal komme den uken som er pillefri?altså 4 uken?har nylig fått mine første p piller for 3 uker. må jeg til legen for å få nye?eller er de uten resept,eller at jeg kan ringe? 0 Siter
Gjest lykke til til Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 ok.det er bra!mensen skal komme den uken som er pillefri?altså 4 uken?har nylig fått mine første p piller for 3 uker. må jeg til legen for å få nye?eller er de uten resept,eller at jeg kan ringe? De er på resept, du må (ringe) til legen. Fort deg, slik at du ikke begynner på neste brett for sent. 0 Siter
jaime Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 syns det stod så lite i bruksanvisningen.begynte på 1 mens dag ja!som var for 2 dager siden. begynte med trionetta da.så da trenger jeg ikke vente 2 uker?da kan jeg ha sex uten beskyttelse rett etter mensen? Det kan du da, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.