Gjest poip Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det kan du si, for det er kun han mannen fra Drammen som kan si sannheten, vi må bare tippe. Det er hans sak, og kun han som kan være helt saklig her. Alle kan være saklige i sine uttalelser rota. Saklig betyr ikke nødvendigvis at man kjenner den hele og fulle sannhet om noe. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Alle kan være saklige i sine uttalelser rota. Saklig betyr ikke nødvendigvis at man kjenner den hele og fulle sannhet om noe. Er klar over det ja. Men da kan man ikke diskutere hva en bestemt mann fra Drammen tenker og føler, det blir uansett bare gjetning. Det mest saklige jeg fikk ut av det, var at han faktisk møtte opp og sa han ville ha kontakt. Når noen mener noe annet, så kan jeg ikke si noe mer saklig jeg, sorry. 0 Siter
Gjest poip Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Er klar over det ja. Men da kan man ikke diskutere hva en bestemt mann fra Drammen tenker og føler, det blir uansett bare gjetning. Det mest saklige jeg fikk ut av det, var at han faktisk møtte opp og sa han ville ha kontakt. Når noen mener noe annet, så kan jeg ikke si noe mer saklig jeg, sorry. Saklighet går mye på måten du formulerer dine meninger på. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Saklighet går mye på måten du formulerer dine meninger på. Som f.eks? 0 Siter
Gjest poip Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Som f.eks? "han ble ikke båret inn i studio" 0 Siter
Gjest poip Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 "han ble ikke båret inn i studio" "Da ser jeg ingen annen utvei enn at du anmelder Tore til politiet, så blir det rettsak, og da får vi det endelige svaret på hva denne mannen fra Drammen ønsket eller ikke ønsket" Alt det der er en usaklig måte og formulere det på. Spissformulert og usaklig. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 "han ble ikke båret inn i studio" Det mener jeg faktisk er ganske så saklig. For meg betyr det at han gikk frivillig inn, at han ikke hadde noe imot det. Jeg tenker som så at når noen frivillig går inn i studio i NRK's beste sendetid, så er de positive til saken. Derfor poengterte jeg at han ikke ble båret inn. 0 Siter
Gjest poip Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det mener jeg faktisk er ganske så saklig. For meg betyr det at han gikk frivillig inn, at han ikke hadde noe imot det. Jeg tenker som så at når noen frivillig går inn i studio i NRK's beste sendetid, så er de positive til saken. Derfor poengterte jeg at han ikke ble båret inn. Veldig saklig! :-) Jeg er ikke enig med deg , og nå tar jeg kvelden. God natt! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Veldig saklig! :-) Jeg er ikke enig med deg , og nå tar jeg kvelden. God natt! Helt greit det. Saklighet betyr heller ikke at man må bli enig. God natt 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg liker det heller ikke! Jeg har aldri klart å se programmet hans ferdig. Det får meg til å tenke på det programmet med Siv Stubsveen for noen år siden, husker ikke hva det het.(Tilgi meg, het det kanskje?) Men jeg tror det var om å gjøre å få vist fram mest mulig tårer og snørr. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 "Da ser jeg ingen annen utvei enn at du anmelder Tore til politiet, så blir det rettsak, og da får vi det endelige svaret på hva denne mannen fra Drammen ønsket eller ikke ønsket" Alt det der er en usaklig måte og formulere det på. Spissformulert og usaklig. Hehe, en humoristisk spissformulering er vel ikke forbudt her på DOL. Men det lå jo noe saklig bak den også da. Hun jeg diskuterte med snakket om norske lover hele tiden. Jeg mener at dersom Tore bryter norsk lov i sine programmer, har han blitt stoppet for lenge siden. Han har jo holdt på i flere år med dette. Hvis hun mente at dette var ulovlig burde hun anmelde ham da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.