Gå til innhold

Putebrett

Anbefalte innlegg

Gjest nosigns
Skrevet

Dere vet et brett festa å¨ei pute fylt med isoporkuler. Iddelt som 'bord' når en sitter i stresslessen feks.

Noen som vet om butikker som forhandler slikt. Har sett det et eller annet sted, men husker ikke

hvor.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg så det på en butikk på Trondheim Torg, i 1.etasje bak "elefanten". Men hva butikken heter, husker jeg ikke i farta!

Skrevet

Jeg så det på en butikk på Trondheim Torg, i 1.etasje bak "elefanten". Men hva butikken heter, husker jeg ikke i farta!

Bak Elefanten (selve statuten altså) er det jo en iskiosk! :o)

Skrevet

Bak Elefanten (selve statuten altså) er det jo en iskiosk! :o)

Ehm, ja... Men _butikken_ med inngang på høyre side, på høyre side av elefanten, når du kommer fra torget, var den butikken jeg mente!

*ler*

Skrevet

Her:

http://www.laptopcomfort.com/

under putebord i menyen.

Kjøpte meg en ComfortWriter sjøl, er veldig fornøyd med den. Når jeg nå bare får et bedre batteri til laptopen, så jeg kan slippe strømkabelen, så kommer jeg til å bruke den mer også. :-)

Gjest nosigns
Skrevet

Her:

http://www.laptopcomfort.com/

under putebord i menyen.

Kjøpte meg en ComfortWriter sjøl, er veldig fornøyd med den. Når jeg nå bare får et bedre batteri til laptopen, så jeg kan slippe strømkabelen, så kommer jeg til å bruke den mer også. :-)

Hjertlig tusen takk! Der var det flere fine modeller. Da er saken biff!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...