Gå til innhold

Hvor får man kjøpt?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor får man kjøpt?
Skrevet

Hei,

Hvor får man kjøpt Dolce & Gabbana veske i oslo og hvor mye koster den?

Skrevet

Er det ingen som vet det her?

Skrevet

D&G vseker kan forresten koste alt fra 2000 og oppvoer.

Skrevet

D&G vseker kan forresten koste alt fra 2000 og oppvoer.

ja D&G vesker, hvor får man tak i de?

Skrevet

Prismessig er det jo litt avhengig av hva slags veske du skal ha.

Du kan jo og bestille på nett:

http://www.styledrops.com/shoes-75.html

Takk skal du ha thinkerbell:)

Men jeg lurte på om de har butikker i oslo der de selger D&G bags?

Skrevet

Takk skal du ha thinkerbell:)

Men jeg lurte på om de har butikker i oslo der de selger D&G bags?

bare hyggelig :) Ang Oslo vet jeg ikke. Om det er billigere i england, du det aner jeg ikke, beklager. Skjønt over nettet kan du være heldig å få rabatter og det er enklere å oppdatere seg på diverse salg, men husk tollavgift. Både Amerika, England og Italia har sider med D&G vesker, og som sagt du kan være heldig å snuble over et varp.

Skrevet

ja D&G vesker, hvor får man tak i de?

Hvis du skal til England (London) så ville jeg ventet og kjøpt veske der, der er utvalget garantert bedre enn her i Norge. Dessuten hvis du flyr til Heathrow Airport kan du kanskje også finne D&G vesker på taxifree, men der er jeg ikke helt sikker.

De selger noen få vesker på Imperia på Paleet i Oslo, men det er i hovedsak en klesbutikk, så utvalget innen vesker er ikke stort. Ellers kan du jo prøve Kamikaze, Garbo eller Voga som alle ligger i bogstadveien.

Videre har du Zenon som ligger på Aker Brygge.

Alle disse fører D&G, men jeg er usikker på om de alle selger vesker i samme merke også, og isåfall er det ikke snakk om mange vesker siden disse primært er klesbutikker.

Jeg kommer desverre ikke på noen aktuelle veskebutikker i farten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...