Paloma Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei, Her sitter jeg, glad og fornøyd, i en nyinnkjøpt babyrosa velourbukse, og en hvit topp med heklet bærestykke! Er det svangerskapshormonene som har tatt helt av? Er det en slags midtlivskrise? Er det ukontrollert shoppingbehov??? En graviditet er egentlig en god anledning til å kjøpe ting som en ellers aldri ville funnet på - nå skal jeg hadle klær som jeg skal bruke frem til sommeren, og så aldri mer.. så da kan jeg liksom eksperiementere med farger og mønstrer jeg ellers ikke ville kjøpt! Bortsett fra buksen da, den skal få være med på sykehuset, og i de første uformelige ukene etterpå, og så skal jeg kaste den i neste shoppingfrency når kroppen min begynner å bli normal igjen. Tror jeg. Eller kanskje jeg kommer til å daffe rundt i en utvasket babyrosa velourbukse for all fremtid, i tilfelle kroppen aldri blir seg selv igjen etter tredje fødsel.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216115-om-%C3%A5-eksperimentere-med-kl%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.