Paloma Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article546318.ece Sorry, jeg bare måtte. Det blir travelt dette her... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Kanskje like greit å la ham holde på med dyrene. Så kan vi mennesker slippe idiotens oppmerksomhet omkring hvordan vi lever våre liv i overskuelig fremtid. 0 Siter
Paloma Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 Kanskje like greit å la ham holde på med dyrene. Så kan vi mennesker slippe idiotens oppmerksomhet omkring hvordan vi lever våre liv i overskuelig fremtid. Ser bare for meg hvordan de skal få disse sjimpansene til å slutte å ha sex 'i alle retninger'....! Hvorfor skulle de nå det??? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Ser bare for meg hvordan de skal få disse sjimpansene til å slutte å ha sex 'i alle retninger'....! Hvorfor skulle de nå det??? Si det. Personlig bryr jeg meg lite om hvilke dyr som gjør hva hvor ofte - annet enn at jeg misunner grisen selvsagt ;-) 0 Siter
Gjest ikke homofob Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Det er så latterlig at selv en ihuga ateist vil be til høyere makter om å kanskje hente hjem en viss homofob pastor litt tidligere enn planlagt... Mannen må jo være splitter pine gal! 0 Siter
Gjest fattig studine Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 haha, ja, kunne ikke annet enn å le da jeg leste det. Jeg blir mer og mer sikker på at Pastor Torp sitter langt inne i skapet og fornekter sine egne homofile følelser. Makan til engasjement mot homofili sees nesten bare hos homofile selv, som ikke tør vedkjenne seg sine følelser overfor seg selv. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Den helvetes fascisjævelen fornekter seg som vanlig ikke, nei. ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.