Gjest Leopoldine Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg tror det som tapper meg mest er alt det umulige han gjør. Han ødelegger, følger ikke opp og tar lite hensyn til andre. Dette er milevis fra hva jeg synes er akseptabelt, og vi har derfor svært ofte diskusjoner som er mindre hyggelig. I tilleg sliter gubben den tiden sønnen er hos oss, så stemningen i huset generelt er mye dårligere. Hei takk for svar, men jeg blei litt i tvil her. Er det sønnen til mannen din som ikke følger opp, tar hensyn til andre og ødelegger? Dersom det er slik, virker det som det er du som må ta mye av ansvaret for det barnet. Det er en slik situasjon jeg er livredd for å havne opp i. Det er hans unge og hans ansvar. Det er derfor jeg sender innlegg til et slik forum, for jeg er så redd for at det å ha ektefelle med barn fra før, koster mer enn det smaker. Jeg vil finne ut hvilke erfaringer folk har, for jeg ønsker ikke at hele samlivet vårt skal kretse seg rundt barna han har fra før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216131-kj%C3%A6reste-med-barn-fra-f%C3%B8r/page/3/#findComment-1595502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.