Gå til innhold

kjæreste med barn fra før.

Anbefalte innlegg

Gjest Leopoldine

Jeg tror det som tapper meg mest er alt det umulige han gjør. Han ødelegger, følger ikke opp og tar lite hensyn til andre.

Dette er milevis fra hva jeg synes er akseptabelt, og vi har derfor svært ofte diskusjoner som er mindre hyggelig.

I tilleg sliter gubben den tiden sønnen er hos oss, så stemningen i huset generelt er mye dårligere.

Hei takk for svar, men jeg blei litt i tvil her. Er det sønnen til mannen din som ikke følger opp, tar hensyn til andre og ødelegger? Dersom det er slik, virker det som det er du som må ta mye av ansvaret for det barnet. Det er en slik situasjon jeg er livredd for å havne opp i. Det er hans unge og hans ansvar. Det er derfor jeg sender innlegg til et slik forum, for jeg er så redd for at det å ha ektefelle med barn fra før, koster mer enn det smaker. Jeg vil finne ut hvilke erfaringer folk har, for jeg ønsker ikke at hele samlivet vårt skal kretse seg rundt barna han har fra før.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anaïs

8

• Yia

7

• Ulrikke

2

• Ugga Bugga

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...