Gå til innhold

Hjelp til sangtittel eller noe? Finner ikke ut! :(

Anbefalte innlegg

Gjest kristinee83
Skrevet

Har hørt en sang som jeg liker..men kommer liksom aldri på hvem som synger eller hva den heter..sååe..her dere kommer inn..hehe..

Har ikke så mye å gå etter da..er en mann som synger..trodde d var Chris Rea..menne..var kanskje ikke d allikavel..

Tror teksten er litt som dette: "I never felt I could love anyone like you (Eller girl like you?"

Og refrenget er liksom..: And Iii (lang i altså..hehe) wanna fall in love....with you..

Sorry..dette var alt jeg kom på..hehe.....neppe noen som vet menne..prøvd å google dette men finner bare ikke ut av d! Noen som har peiling? Eller noen som trooor de kanskje vet hva jeg snakker om? :)

Skrevet

Hm, kan det være sangen "Wicked Game" med Chris Isaak du tenker på?

"No, I dont want to fall in love. With You" er refrenglinjen, og sangen er -melankolsk-.

Skrevet

Hm, kan det være sangen "Wicked Game" med Chris Isaak du tenker på?

"No, I dont want to fall in love. With You" er refrenglinjen, og sangen er -melankolsk-.

Chris Isaak - I (don') wanna fall in love

Det er IKKE Chris Rea!

Gjest Nemlig nemlig
Skrevet

Det er IKKE Chris Rea!

Den heter IKKE I (don') wanna fall in love, men Wicked games.

Gjest kristinee83
Skrevet

Var den sangen ja!

Steike ka dåkker veit;)

Skrevet

Det er IKKE Chris Rea!

Har jeg heller ikke påstått *s*

Det var trådstarter som lurte på om det var Chris Rea.

Og sangen heter "Wicked Game"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...