Gjest kristinee83 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har hørt en sang som jeg liker..men kommer liksom aldri på hvem som synger eller hva den heter..sååe..her dere kommer inn..hehe.. Har ikke så mye å gå etter da..er en mann som synger..trodde d var Chris Rea..menne..var kanskje ikke d allikavel.. Tror teksten er litt som dette: "I never felt I could love anyone like you (Eller girl like you?" Og refrenget er liksom..: And Iii (lang i altså..hehe) wanna fall in love....with you.. Sorry..dette var alt jeg kom på..hehe.....neppe noen som vet menne..prøvd å google dette men finner bare ikke ut av d! Noen som har peiling? Eller noen som trooor de kanskje vet hva jeg snakker om? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hm, kan det være sangen "Wicked Game" med Chris Isaak du tenker på? "No, I dont want to fall in love. With You" er refrenglinjen, og sangen er -melankolsk-. 0 Siter
Line Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Chris Isaak med Wicked game: http://www.stlyrics.com/lyrics/thefamilyman/wickedgame.htm Det er en av låtene som setter meg rett tilbake til åttitallet :-D 0 Siter
Moraki Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Hm, kan det være sangen "Wicked Game" med Chris Isaak du tenker på? "No, I dont want to fall in love. With You" er refrenglinjen, og sangen er -melankolsk-. Chris Isaak - I (don') wanna fall in love Det er IKKE Chris Rea! 0 Siter
Gjest Nemlig nemlig Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Chris Isaak - I (don') wanna fall in love Det er IKKE Chris Rea! Den heter IKKE I (don') wanna fall in love, men Wicked games. 0 Siter
Gjest kristinee83 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Var den sangen ja! Steike ka dåkker veit;) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Chris Isaak - I (don') wanna fall in love Det er IKKE Chris Rea! Har jeg heller ikke påstått *s* Det var trådstarter som lurte på om det var Chris Rea. Og sangen heter "Wicked Game" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.