Gå til innhold

Vi er evige fjortisser...

Gjest godt å få skrevet dette...

Anbefalte innlegg

Gjest godt å få skrevet dette...
Skrevet

Jeg har alltid vært en person med mange venner og stor omgansgskrets, likt av alle, enkel å forholde meg til osv.

Nå er jeg blitt 30 år, og en jente som fortsatt har mange venner, ikke så stor omganskrets lenger, men mange litt mindre..

Men i det siste året har det perfekte sosiale livet mitt raknet fullstendig, og jeg har mest lyst til å dumpe alle venner snart...

For det er et sant helvete å forholde seg til alskens personlige tragedier, og som den diplomatiske personen jeg alltid har vært, har jeg nå utviklet en evne til å komme midt i mellom uansett.

Jeg har like mange guttevenner som jentevenner, og det var før en berikelse for meg, men er nå blitt et koppel av sjalusi, sladder og baksnakkelser...

Og så er det utroskap blant mine venner, sånt forekommer jo, og det samme med at folk er sammen eller roter med hverandre en periode, og snart trenger jeg en doktorgrad for å kunne be 10 stk til et vorspiel f.eks, for det er tusen linker å ta hensyn til, skal han komme, kan ikke hun komme, eller skal hun komme kan ikke han og kona hans komme, for hun hater henne siden det har gått et rykte om at de har hatt en affære!

Jeg kan be henne, men da kan jeg be hennes mann bare dersom jeg ikke ber han andre kompisen, for mannen hennes er overbevist om det er noe mellom de...

Herregud, jeg har landet i fjortissland, og nekter å ta hensyn til alle, for det går nemlig ikke an...

Og plutselig slutter noen å kontakte meg fordi jeg angivelig skulle ha fornærmet noen, ved å ikke be h*n på en fest, men jeg kan ikke be alle, og prøver å passe på å gjøre det annenhver gang.

Og jeg har prøvd å få meg nye venner for å ta en pause fra hysteriet, men på mystisk vis blir de bare en del av det de også, og så sitter jeg som et knutepunkt uansett...

Vær så snill og forsikre meg om at dette er langt ifra normalt?

Skrevet

som em en venn sa til meg engng da jeg var på din alder:Jeg kan dessverre ikke be deg på festen i kveld, for det er ikke det riktige klientellet!

I mer voksen alder har jeg vært på fester hvor både ekskoner og nåværende koner f.eks har vært blant gjestene.

Skrevet

Dette er helt normalt i min gjeng...

Ufattelig slitsomt og trist. Det er så mange man ikke vil miste kontakten med, men så skjer det ting på sidelinjen som gjør det nærmest umulig å holde gjengen samlet!

Så jeg vet hva du prater om. Man er jo så glad i vennene sine og ihverfall vil ikke jeg miste noen av dem!

Skrevet

Høres merkelig ut spør du meg. Men på den annen side har jeg jo oppdaget det at jenter kan være ufattelig usaklig sjalu iblant. Finner iblant tonene med mannfolk og kan prate med de om alt mulig. Selv om det ikke er noen flørting til stede kommer det plutselig frem en sjalu dame. Frustrerende både fordi jeg vet at det ikke er noe å være sjalu for og fordi jeg mister mange gode guttevenner på dette viset.

Vet ikke hva annet du kan gjøre enn å sette foten ned og si at dette gidder du ikke ta hensyn til lenger. Sikkert ikke lett siden det da kanskje vil forsvinne noen venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...