Gå til innhold

Har noen erfaring med Coca Cola som hjelp for forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Gjest plaget med forstoppelse
Skrevet

Fikk et tips fra et forum for mennesker med fordøyelsessykdommer av vanlig Cola eller Pepsi kunne hjelpe på hvis noe "stoppet" opp inni tarmen.

Har aldri vært spesielt glad i Brus, men har nå kjøpt Cola for å teste dette.

Er nemmelig veldig ofte plaget med stopp i tarmfunksjonen. Legene tror det skyldes stress, men jeg lurer på om det er noe annet

Har noen andre her hatt erfaringer med dette?

Skrevet

nei det er omvendt, cola kan hjelpe derson du har diarè. Ta deg en tur på helsekosten i morgen og kjøp "frukt og fiber" (husk å drikke mye når du tygger disse) .

Skrevet

nei det er omvendt, cola kan hjelpe derson du har diarè. Ta deg en tur på helsekosten i morgen og kjøp "frukt og fiber" (husk å drikke mye når du tygger disse) .

Men vær klar over at du ikke bør være langt unna en do etter å ha tatt dissa 4-kantene!!!

Jeg tok en halv av disse, og trodde jeg skulle skite meg i hjæl!

Så lykke til :)

Skrevet

Men vær klar over at du ikke bør være langt unna en do etter å ha tatt dissa 4-kantene!!!

Jeg tok en halv av disse, og trodde jeg skulle skite meg i hjæl!

Så lykke til :)

lol

Skrevet

lol

Skakke le av det thinkerbell :) Hardt var det :D

kakki1365380609
Skrevet

Skakke le av det thinkerbell :) Hardt var det :D

var det ikke bløtt da? ;o)

Skrevet

var det ikke bløtt da? ;o)

Skal jeg føle meg mobbet og misforstått eller ;p hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...