Gjest plaget med forstoppelse Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Fikk et tips fra et forum for mennesker med fordøyelsessykdommer av vanlig Cola eller Pepsi kunne hjelpe på hvis noe "stoppet" opp inni tarmen. Har aldri vært spesielt glad i Brus, men har nå kjøpt Cola for å teste dette. Er nemmelig veldig ofte plaget med stopp i tarmfunksjonen. Legene tror det skyldes stress, men jeg lurer på om det er noe annet Har noen andre her hatt erfaringer med dette? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 nei det er omvendt, cola kan hjelpe derson du har diarè. Ta deg en tur på helsekosten i morgen og kjøp "frukt og fiber" (husk å drikke mye når du tygger disse) . 0 Siter
tut og kjør Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 nei det er omvendt, cola kan hjelpe derson du har diarè. Ta deg en tur på helsekosten i morgen og kjøp "frukt og fiber" (husk å drikke mye når du tygger disse) . Men vær klar over at du ikke bør være langt unna en do etter å ha tatt dissa 4-kantene!!! Jeg tok en halv av disse, og trodde jeg skulle skite meg i hjæl! Så lykke til 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Men vær klar over at du ikke bør være langt unna en do etter å ha tatt dissa 4-kantene!!! Jeg tok en halv av disse, og trodde jeg skulle skite meg i hjæl! Så lykke til lol 0 Siter
tut og kjør Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 lol Skakke le av det thinkerbell Hardt var det 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Skakke le av det thinkerbell Hardt var det var det ikke bløtt da? ;o) 0 Siter
tut og kjør Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 var det ikke bløtt da? ;o) Skal jeg føle meg mobbet og misforstått eller ;p hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.