Gå til innhold

Antall seksualpartnere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

9

• jaime

3

• DarkPink

3

• UndrendePåDetMeste

3

Kvinne, 20, 5 sexpartnere.

Synes ikke det er noe ille hverken å ha hatt bare en eller å ha hatt mange. Som noen så fint sa det lenger nede, hun fant den hun ville ha på første forsøk. Andre liker å eksperimentere, vil ha sex selv om de ikke har kjæreste, osv. Kan menn så kan kvinner. Man bør da akseptere begge deler.

Men det er fremdeles mange som syne det er "løst" å ha hatt en del sexpartnere, spesielt har jeg opplevd at gutter har reagert på mitt antall, og det er ikke noe hyggelig.

Annonse

amerikafareren

På din alder hadde jeg hatt to menn. Ble skilt rundt førti og har hatt noen siden. Jeg var gift i over tyve år og hadde gjennomsnittlig oftere sexuelt samleie i de årene enn de årene jeg har vært skilt, dvs. kanskje med unntak av de årene jeg har hatt fast kjæresteforhold.

Annonse

Gjest roundup

Antagelig fordi folk som selv får Paris Hilton til å se ut som et kyskhetsikon blir nervøse av folk som har en litt høyere terskel for hvor og når de slenger ut varene sine.

Fordi statistikken mht skilsmisser taler i mot ekteskap inngått mellom ungdomskjærester. Men det finnes unntak. Noen få.

Ser av bitterheten din at du har et merkelig syn på folk som ikke ser noen annen utvei enn en skilsmisse. Mest trist for deg.

Gjest nickløs kvinne

Fordi statistikken mht skilsmisser taler i mot ekteskap inngått mellom ungdomskjærester. Men det finnes unntak.

Statistikken taler vel generelt imot ekteskap.

Alle kan gå på en smell. Det finnes ingen garantier for at et forhold vil vare uansett.

Gjest Dette er en privatsak

Fordi statistikken mht skilsmisser taler i mot ekteskap inngått mellom ungdomskjærester. Men det finnes unntak. Noen få.

Nickløs kvinne har ikke skrevet at hun giftet seg med en ungdomskjæreste, det er det du som sier.

Mannen min og jeg traff hverandre som voksne, så det du sier der passer ikke på oss heller.

Det er noen som bare har en sexpartner fordi man velger å vente med å ha sex, ikke fordi man bare har hatt en kjæreste!

Selv har jeg hatt mange kjærester, men hadde ikke sex med dem.

Gjest roundup

Statistikken taler vel generelt imot ekteskap.

Alle kan gå på en smell. Det finnes ingen garantier for at et forhold vil vare uansett.

Det er riktig, men jeg så en statistikk/artikkel en gang, der det var 50 % større sjanse for at et ekteskap mellom tenåringkjærester havnet i skilsmisse, enn andre ekteskap inngått mellom folk som var noe mer modne da de innledet forholdet til sin ektefelle.

Gjest nickløs kvinne

Det er riktig, men jeg så en statistikk/artikkel en gang, der det var 50 % større sjanse for at et ekteskap mellom tenåringkjærester havnet i skilsmisse, enn andre ekteskap inngått mellom folk som var noe mer modne da de innledet forholdet til sin ektefelle.

Du tar det som en selvfølge at vi giftet oss pur unge.. Dette vet du jo ikke noe om.

Uansett er statistikk bare statistikk, den sier ikke noe om meg som enkeltperson og mitt liv. Alle er ikke A4, ikke alle gjør prikk like valg. Det betyr ikke at man er forhåndsdømt til å mislykkes.

Kvinne, 20, 5 sexpartnere.

Synes ikke det er noe ille hverken å ha hatt bare en eller å ha hatt mange. Som noen så fint sa det lenger nede, hun fant den hun ville ha på første forsøk. Andre liker å eksperimentere, vil ha sex selv om de ikke har kjæreste, osv. Kan menn så kan kvinner. Man bør da akseptere begge deler.

Men det er fremdeles mange som syne det er "løst" å ha hatt en del sexpartnere, spesielt har jeg opplevd at gutter har reagert på mitt antall, og det er ikke noe hyggelig.

Amen!

Ser av bitterheten din at du har et merkelig syn på folk som ikke ser noen annen utvei enn en skilsmisse. Mest trist for deg.

En slik statistikk er lite relevant, fordi dette ikke er blind sannsynlighetsregning. En skilsmisse er ikke noe som rammer tilfeldig, som sykdom eller naturkatastrofer, det er noe man kan påvirke selv. Og da blir ikke statistikken over hva andre folk gjør så interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...