Gå til innhold

Antall seksualpartnere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

9

• jaime

3

• DarkPink

3

• UndrendePåDetMeste

3

Annonse

Du må da være veldig slapp i musa etterhvert! =)

Tenk om hun bare har hatt sex èn gang med de fleste av de da. Jeg og sikkert de aller fleste andre her inne som har fast forhold har nok hatt sex riiimelig mange flere ganger enn 120 med samme person. Og er vi slappe i musa? Nix!

Tenk om hun bare har hatt sex èn gang med de fleste av de da. Jeg og sikkert de aller fleste andre her inne som har fast forhold har nok hatt sex riiimelig mange flere ganger enn 120 med samme person. Og er vi slappe i musa? Nix!

Hehe, men hvis alle er engangs, så er det jo enda værre da!

Jeg (Homo, så det er jo bare snakk, ikke ta meg så seriøst =)) ville heller hatt ei som er slapp i musa, enn ei full av gonore, syfilis, HIV og alt som værre er!

Annonse

Hehe, men hvis alle er engangs, så er det jo enda værre da!

Jeg (Homo, så det er jo bare snakk, ikke ta meg så seriøst =)) ville heller hatt ei som er slapp i musa, enn ei full av gonore, syfilis, HIV og alt som værre er!

Kanskje hun er flink å beskytte seg? Ikke være så forhåndsdømmende da vettu.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...