Gå til innhold

Antall seksualpartnere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

9

• jaime

3

• DarkPink

3

• UndrendePåDetMeste

3

Fordi statistikken mht skilsmisser taler i mot ekteskap inngått mellom ungdomskjærester. Men det finnes unntak. Noen få.

Ser av bitterheten din at du har et merkelig syn på folk som ikke ser noen annen utvei enn en skilsmisse. Mest trist for deg.

Dette blir jo et gedigent skryteforum. Har du hatt 120 sexualpartnere så er det jo mer imponerende å protokollføre alle disse. Jeg tror jeg har hatt rundt 20 - 25 kvinner og jeg er rundt 53. Men jeg var tidlig ute. Hadde sex første gangen som 9-10 åring.

Gjest Jaddah, du

Dette blir jo et gedigent skryteforum. Har du hatt 120 sexualpartnere så er det jo mer imponerende å protokollføre alle disse. Jeg tror jeg har hatt rundt 20 - 25 kvinner og jeg er rundt 53. Men jeg var tidlig ute. Hadde sex første gangen som 9-10 åring.

9-10åring? Hehe, liksom.

Annonse

UndrendePåDetMeste

Kvinne, 20, 5 sexpartnere.

Synes ikke det er noe ille hverken å ha hatt bare en eller å ha hatt mange. Som noen så fint sa det lenger nede, hun fant den hun ville ha på første forsøk. Andre liker å eksperimentere, vil ha sex selv om de ikke har kjæreste, osv. Kan menn så kan kvinner. Man bør da akseptere begge deler.

Men det er fremdeles mange som syne det er "løst" å ha hatt en del sexpartnere, spesielt har jeg opplevd at gutter har reagert på mitt antall, og det er ikke noe hyggelig.

Reagert på 5 stk?? Oj, hvor finner du slike puritanske gutter i dette samfunnet? Hehe:) Men amen til deg, ingen vits i å lete videre hvis man får gull på første forsøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...