Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Gjest veldig pen
Skrevet

Jeg er ei jente på 25 år som er veldig pen, mye penere en gjennomsnittet. Men det er ikke alltid like lett. Mange andre jenter er misunnelige på meg, de vil gjerne være som meg... Derfor prøver de av og til å si kritiske ting til meg som bl.a "Har du lagt på deg?"

Jeg vet at de sier de kun av misunnelse fordi jeg både har et perfekt utseende og en perfekt kropp.

Jeg har aldri hatt en ekte kjæreste fordi de fleste gutter er litt redde for meg fordi jeg er så vakker og søt..

Utseende mitt er jeg veldig stolt av og prøver å ikke bry meg om at mange er misunnelige på meg. Jeg vet at jeg vil nå langt her i livet for verden trenger vakkre mennesker :-)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ganske fasinerende å lese om kvinnelig rivalisering; primitivt og forutsigbart, ofte ekkelt og ondskapsfullt.

Gjest veldig pen
Skrevet

Hehe :) Kjeder du deg litt, kanskje? :b

Nei... Jeg kjeder meg ikke, men det er et problem at vi som er over gjennomsnittet pene ikke blir tatt helt på alvor.

Skrevet

*Flirer* Jaja, vi har alle våre problemer.

Skrevet

Nei... Jeg kjeder meg ikke, men det er et problem at vi som er over gjennomsnittet pene ikke blir tatt helt på alvor.

Hvis du har den holdningen der så er det sannelig ikke rart...

Gjest veldig pen
Skrevet

Hvis du har den holdningen der så er det sannelig ikke rart...

Holdning? Fordi jeg innrømmer at jeg er vakker?

Skrevet

*ler*

Klarer ikke ta dette helt seriøst. Det er noe med ordvalget ditt som får meg til å tro at dette er et tulleinnlegg..

Hvis du likevel skulle være seriøs, vet jeg ikke hva jeg skal si ettersom du ikke spør etter noe. Men du ser jo ut til å greie å trøste deg selv når venninnene dine er dumme med deg :o)

Gjest veldig pen
Skrevet

Stakkars deg...

Takk for det... Du er kanskje vakker selv? Jeg liker best å ha pene venninner for vi skjønner hverandre liksom...

Skrevet

Da håper jeg du har minst 5 års høyskoleutdannelse, så kan du sikkert ta kontakt med den personen som var så innmari smart her om dagen. ;)

Hvis ikke det var deg da?

Skrevet

Holdning? Fordi jeg innrømmer at jeg er vakker?

"Jeg er sååå pen, mye penere enn dere så derfor er dere misunnelig på meg!" Jo takk. Litt mer ydmykhet hadde kanskje gjort seg.

Gjest veldig pen
Skrevet

Da håper jeg du har minst 5 års høyskoleutdannelse, så kan du sikkert ta kontakt med den personen som var så innmari smart her om dagen. ;)

Hvis ikke det var deg da?

Nå er jeg ikke helt med...

Skrevet

Nå har du jo veldig flaks da siden ingen på dol vet hvor pen du er og etter dine innlegg hittil så tviler jeg på at det er det at du er så vakker som gjør at du ikke blir tatt på alvor.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk for det... Du er kanskje vakker selv? Jeg liker best å ha pene venninner for vi skjønner hverandre liksom...

He he..Jeg har kjæreste jeg da.. Så da vet jeg ikke om jeg kvalifiseres til å være vakker.. ;)

Gjest veldig pen
Skrevet

"Jeg er sååå pen, mye penere enn dere så derfor er dere misunnelig på meg!" Jo takk. Litt mer ydmykhet hadde kanskje gjort seg.

Litt misunnelig kanskje? ;-)

kakki1365380609
Skrevet

He he..Jeg har kjæreste jeg da.. Så da vet jeg ikke om jeg kvalifiseres til å være vakker.. ;)

lol :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...