Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt misunnelig kanskje? ;-)

Overhode ikke. :o) Jeg er helt gjennomsnittlig og trives med det. Da slipper jeg å leve opp til de forventninger de rundt meg har til at jeg til enhver tid skal se vakker og velstriglet ut. :o)

Men jeg har verdens vakreste barn da. :o) Og verdens beste kjæreste! Selv om jeg ikke er direkte vakker selv.

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest veldig pen
Skrevet

Nå har du jo veldig flaks da siden ingen på dol vet hvor pen du er og etter dine innlegg hittil så tviler jeg på at det er det at du er så vakker som gjør at du ikke blir tatt på alvor.

Skjønte ikke helt hvor du ville hen med ditt svar.. Tror du ikke at jeg ikke blir tatt på alvor av andre grunner enn mitt fine utseende?

Gjest veldig pen
Skrevet

Overhode ikke. :o) Jeg er helt gjennomsnittlig og trives med det. Da slipper jeg å leve opp til de forventninger de rundt meg har til at jeg til enhver tid skal se vakker og velstriglet ut. :o)

Men jeg har verdens vakreste barn da. :o) Og verdens beste kjæreste! Selv om jeg ikke er direkte vakker selv.

Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-)

Skrevet

Åsemor da! Sitter du her og sier at du IKKE er en stooor skjønnhet!? :-o

Selv er jeg selvfølgelig LANGT over gjennomsnittet pen, faktisk så pen at jeg har problemer med å gå vekk fra speilet, så kan jeg ikke dra det frem her og der i tide og utide. Da ville dere jo blitt misunnelige. ;)

Er nok verken over eller under normalt helt grei grå mus tror jeg.

Skrevet

Skjønte ikke helt hvor du ville hen med ditt svar.. Tror du ikke at jeg ikke blir tatt på alvor av andre grunner enn mitt fine utseende?

Jo, det tviler jeg ikke på. Det er bare å teste ut her på dol det så ser du hvor interessert andre er i dine innlegg.

Her har ingen sett deg og ingen blir dømt etter utseende

Annonse

Skrevet

Åååh himmel, så missunelig jeg er!...

NOT!

Gjest veldig pen
Skrevet

Selv er jeg selvfølgelig LANGT over gjennomsnittet pen, faktisk så pen at jeg har problemer med å gå vekk fra speilet, så kan jeg ikke dra det frem her og der i tide og utide. Da ville dere jo blitt misunnelige. ;)

Men selv om man ikke er så pen fra naturens side så finnes det mange produkter og tiltak man kan sette i verk for å se bedre ut. Jeg selv har hjulpet mange med det :-)

Gjest veldig vanlig
Skrevet

Har du link til bilde da?

Skrevet

Er det synonymt med å være pen?

Skrevet

Nei,livet kan selvfølgelig være tøft også for dere som er aldeles overjordisk vakre i deres skimrende aura av pulserende,sanselig skjønnhet.

Det er slett ikke forbeholdt oss schtøgginger.

Gjest Du er ikke den eneste
Skrevet

Det har jeg også. Men skryter jeg av det? Nei.

Gjest veldig pen
Skrevet

Åååh himmel, så missunelig jeg er!...

NOT!

Herregud! Hva var det jeg sa? Vi pene blir ofte møtt med den slags dritt slenging..

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

..av deg.. så kan vi få se din skjønnehet! ;)

Skrevet

Herregud da, menneske,du må selvfølgelig skaffe deg et lommespeil.

Så kan du nyte skjønnheten din hver gang du har litt tid til overs. Bare tenk på hvor stor del av livet vi sitter på do og trøkker,hehehehe.

;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Nah????!!!!!!??????

*stum av beundring*

Skrevet

Herregud da, menneske,du må selvfølgelig skaffe deg et lommespeil.

Så kan du nyte skjønnheten din hver gang du har litt tid til overs. Bare tenk på hvor stor del av livet vi sitter på do og trøkker,hehehehe.

;-)

Badet mitt er heldigvis innredet sånn at jeg ser meg i speilet hver gang jeg sitter på toalettet. ;)

Skrevet

Men selv om man ikke er så pen fra naturens side så finnes det mange produkter og tiltak man kan sette i verk for å se bedre ut. Jeg selv har hjulpet mange med det :-)

For meg er det faktisk ikke noe poeng i å gå rundt og være mest mulig pen.

Det er selvfølgelig greit å være ren og velstelt, ha på ordentlige klær og kanskje ha gredd håret i løpet av de siste dagene, men utover det har jeg ikke noe behov for å se mye penere ut.

Men flaks for deg at sånt finnes da. ;)

Skrevet

Jeg kjenner flere som har det, legg ut en link til bildet da. det bør jo være enkelt å finne.

Gjest veldig pen
Skrevet

..av deg.. så kan vi få se din skjønnehet! ;)

Skulle gjerne ha gjort det.. men jeg har ikke skanner :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...