Lillemus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Litt misunnelig kanskje? ;-) Overhode ikke. ) Jeg er helt gjennomsnittlig og trives med det. Da slipper jeg å leve opp til de forventninger de rundt meg har til at jeg til enhver tid skal se vakker og velstriglet ut. ) Men jeg har verdens vakreste barn da. ) Og verdens beste kjæreste! Selv om jeg ikke er direkte vakker selv. 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nå har du jo veldig flaks da siden ingen på dol vet hvor pen du er og etter dine innlegg hittil så tviler jeg på at det er det at du er så vakker som gjør at du ikke blir tatt på alvor. Skjønte ikke helt hvor du ville hen med ditt svar.. Tror du ikke at jeg ikke blir tatt på alvor av andre grunner enn mitt fine utseende? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Tenkte du kunne slå deg sammen med vedkommende som startet denne tråden: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2952088 Sånn siden dere er så vannvittig smarte og pene og alt sånn. Så kan vi vanlig dødelige holde oss for oss selv. Åsemor da! Sitter du her og sier at du IKKE er en stooor skjønnhet!? :-o 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Overhode ikke. ) Jeg er helt gjennomsnittlig og trives med det. Da slipper jeg å leve opp til de forventninger de rundt meg har til at jeg til enhver tid skal se vakker og velstriglet ut. ) Men jeg har verdens vakreste barn da. ) Og verdens beste kjæreste! Selv om jeg ikke er direkte vakker selv. Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Åsemor da! Sitter du her og sier at du IKKE er en stooor skjønnhet!? :-o Selv er jeg selvfølgelig LANGT over gjennomsnittet pen, faktisk så pen at jeg har problemer med å gå vekk fra speilet, så kan jeg ikke dra det frem her og der i tide og utide. Da ville dere jo blitt misunnelige. Er nok verken over eller under normalt helt grei grå mus tror jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Skjønte ikke helt hvor du ville hen med ditt svar.. Tror du ikke at jeg ikke blir tatt på alvor av andre grunner enn mitt fine utseende? Jo, det tviler jeg ikke på. Det er bare å teste ut her på dol det så ser du hvor interessert andre er i dine innlegg. Her har ingen sett deg og ingen blir dømt etter utseende 0 Siter
Mathildaa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Åååh himmel, så missunelig jeg er!... NOT! 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Selv er jeg selvfølgelig LANGT over gjennomsnittet pen, faktisk så pen at jeg har problemer med å gå vekk fra speilet, så kan jeg ikke dra det frem her og der i tide og utide. Da ville dere jo blitt misunnelige. Er nok verken over eller under normalt helt grei grå mus tror jeg. Men selv om man ikke er så pen fra naturens side så finnes det mange produkter og tiltak man kan sette i verk for å se bedre ut. Jeg selv har hjulpet mange med det :-) 0 Siter
Gjest veldig vanlig Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Har du link til bilde da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Er det synonymt med å være pen? 0 Siter
muriel Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nei,livet kan selvfølgelig være tøft også for dere som er aldeles overjordisk vakre i deres skimrende aura av pulserende,sanselig skjønnhet. Det er slett ikke forbeholdt oss schtøgginger. 0 Siter
Gjest Du er ikke den eneste Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Det har jeg også. Men skryter jeg av det? Nei. 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Åååh himmel, så missunelig jeg er!... NOT! Herregud! Hva var det jeg sa? Vi pene blir ofte møtt med den slags dritt slenging.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ..av deg.. så kan vi få se din skjønnehet! 0 Siter
muriel Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Selv er jeg selvfølgelig LANGT over gjennomsnittet pen, faktisk så pen at jeg har problemer med å gå vekk fra speilet, så kan jeg ikke dra det frem her og der i tide og utide. Da ville dere jo blitt misunnelige. Er nok verken over eller under normalt helt grei grå mus tror jeg. Herregud da, menneske,du må selvfølgelig skaffe deg et lommespeil. Så kan du nyte skjønnheten din hver gang du har litt tid til overs. Bare tenk på hvor stor del av livet vi sitter på do og trøkker,hehehehe. ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Nah????!!!!!!?????? *stum av beundring* 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Herregud da, menneske,du må selvfølgelig skaffe deg et lommespeil. Så kan du nyte skjønnheten din hver gang du har litt tid til overs. Bare tenk på hvor stor del av livet vi sitter på do og trøkker,hehehehe. ;-) Badet mitt er heldigvis innredet sånn at jeg ser meg i speilet hver gang jeg sitter på toalettet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Men selv om man ikke er så pen fra naturens side så finnes det mange produkter og tiltak man kan sette i verk for å se bedre ut. Jeg selv har hjulpet mange med det :-) For meg er det faktisk ikke noe poeng i å gå rundt og være mest mulig pen. Det er selvfølgelig greit å være ren og velstelt, ha på ordentlige klær og kanskje ha gredd håret i løpet av de siste dagene, men utover det har jeg ikke noe behov for å se mye penere ut. Men flaks for deg at sånt finnes da. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Vet du, jeg har vært på forsiden av Det Nye :-) Jeg kjenner flere som har det, legg ut en link til bildet da. det bør jo være enkelt å finne. 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ..av deg.. så kan vi få se din skjønnehet! Skulle gjerne ha gjort det.. men jeg har ikke skanner :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.