Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Gjest veldig pen
Skrevet

Jeg kjenner flere som har det, legg ut en link til bildet da. det bør jo være enkelt å finne.

Sorry, men var i Det Nye for tre år sia og det finnes ikke på internett. Men når jeg får skanner skal jeg jammen vise dere :-))

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det.. men jeg har ikke skanner :-(

Høh høh høh.

Du kan ikke svikte oss nå,vettu. Så overjordisk vakker som du er, så tar det max et kvarter å finne en datanerd med det utstyret du trenger, og som mer enn gjerne hjelper deg.

Fort deg litt, før vi dør på oss av spenning!

*sitre*

Skrevet

Badet mitt er heldigvis innredet sånn at jeg ser meg i speilet hver gang jeg sitter på toalettet. ;)

Høres skikkelig stas ut! Hehe:)

Skrevet

Men selv om man ikke er så pen fra naturens side så finnes det mange produkter og tiltak man kan sette i verk for å se bedre ut. Jeg selv har hjulpet mange med det :-)

Har det fallt deg inn at ikke alle har som mål å være så pene som mulig?

Jeg sørger for å være ren og velstelt og ha klær jeg trives i og det holder for meg. Jeg har ingen ønsker om å bli sminket til det ugjenkjennelige, ha frisyrer jeg aldri kommer til å klare å fikse sjøl om morran med to unger som skal ordnes samtidig eller ha designerklær som er så dyre at jeg ikke tør røre meg i dem.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kan du ikke ta bilde med mobilen og sende det på mail da?

Så kan du legge det ut ;)

Gjest Det Nye
Skrevet

Jeg jobber i Det Nye og har dermed alle numrene. Bare si måned og årstall, så scanner jeg det inne for deg.

Skrevet

Hehe, denne her var jo mye morsommere enn "velutdannet"! Du skal ha for innsatsen, hyggelig at du pröver à underholde:-)

Skrevet

Jeg jobber i Det Nye og har dermed alle numrene. Bare si måned og årstall, så scanner jeg det inne for deg.

Ser der ja! ALT kan man få hjelp med her på DOL.

Nå går jeg og henter kaffen, og så er jeg klar til å skue underverket!

;)

Skrevet

Du må ha en ekstremt god selvtilit.

Gutter ser ikke bare på skjønnheten så det kan jo hende det er litt av årsaken for at gutter ikke ser din vei.

Skrevet

;)

Hehe:)

Gjest veldig pen
Skrevet

Hehe, denne her var jo mye morsommere enn "velutdannet"! Du skal ha for innsatsen, hyggelig at du pröver à underholde:-)

Jeg er egentlig ikke så veldig pen.

Men jeg er SKIKKELIG tett i nøtta!!!!! Det skal jeg ha!

Skrevet

;)

*Popper popcorn*

Gjest Shira12
Skrevet

;)

Jeg har rigget meg til på sofaen med smågodt og er helt fra meg av spenning til og se bilde ;-)

Skrevet

Tenkte du kunne slå deg sammen med vedkommende som startet denne tråden:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2952088

Sånn siden dere er så vannvittig smarte og pene og alt sånn. Så kan vi vanlig dødelige holde oss for oss selv. ;)

Men tenk de barna disse to kunne få sammen! Überpene nerder, kan det bli bedre? :) Da er man 100% sikker på at få et langt og lykkelig liv da... ;)

Gjest litt pen
Skrevet

Tror ikke det er så lett å være deg!

Du har nok mye å stri med med alle andres holdninger!

Jeg kjenner MANGE pene , uanturlig pene mennesker. Noen er pene fra naturens side og noen har en skjønnhet som de stråler ut innenfra. For meg er disse menneskene som stråker ut en indre skjønnhet MYE vakrere enn noe menneske som er så vakker som du sier du er!!!

Kanskje er det den indre skjønnheten du mangler? Hadde du hatt den i tilleg til din ytre skjønnhet da ville du fått masse oppmerksomhet. Da tror jeg heller ikke du ville fått så mange misunnelige blikk. Da ville du heller strålt ut noe som ville smitte til de rundt deg slik at mange fikk en skjønnhet!

.....men da ville det jo blitt flere av dere... og det er kanskje ikke det du vil?????

Skrevet

Jeg har rigget meg til på sofaen med smågodt og er helt fra meg av spenning til og se bilde ;-)

Ja,ikke sant? Regner med at 29. januar vil være privat flaggdag heretter :-D

Skrevet

Men tenk de barna disse to kunne få sammen! Überpene nerder, kan det bli bedre? :) Da er man 100% sikker på at få et langt og lykkelig liv da... ;)

Å fy søren så misunnelig jeg er!!!

Gjest veldig pen
Skrevet

Tror ikke det er så lett å være deg!

Du har nok mye å stri med med alle andres holdninger!

Jeg kjenner MANGE pene , uanturlig pene mennesker. Noen er pene fra naturens side og noen har en skjønnhet som de stråler ut innenfra. For meg er disse menneskene som stråker ut en indre skjønnhet MYE vakrere enn noe menneske som er så vakker som du sier du er!!!

Kanskje er det den indre skjønnheten du mangler? Hadde du hatt den i tilleg til din ytre skjønnhet da ville du fått masse oppmerksomhet. Da tror jeg heller ikke du ville fått så mange misunnelige blikk. Da ville du heller strålt ut noe som ville smitte til de rundt deg slik at mange fikk en skjønnhet!

.....men da ville det jo blitt flere av dere... og det er kanskje ikke det du vil?????

Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er!

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja,ikke sant? Regner med at 29. januar vil være privat flaggdag heretter :-D

LOL

Dette startet som en kjedelig søndagsettermiddag, men nå tar det seg opp her!

Skrevet

Å fy søren så misunnelig jeg er!!!

Ja,gidameg - jeg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...