Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er!

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

Nå skjønner jeg at det er definitivt ikke misunnelse som gjør at folk ikke gidder å være sammen med deg, det er garantert mangel på empati og intelligens.

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest veldig pen
Skrevet

Nå skjønner jeg at det er definitivt ikke misunnelse som gjør at folk ikke gidder å være sammen med deg, det er garantert mangel på empati og intelligens.

Nei,det er nok heller at jeg er så utrolig opptatt av utseendet at jeg helt glemte å reservere nicket mitt :o)

Gjest Shira12
Skrevet

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

*Ramler ned av sofaen i latterkrampe*

Du vet og underholde oss en søndagettermiddag!

Skrevet

Eneste jeg har hørt om som ble frikjent for noe sånt, hadde glodd på en abnormal stygg jente.

Sånn helt apropos...

Skrevet

Nei,det er nok heller at jeg er så utrolig opptatt av utseendet at jeg helt glemte å reservere nicket mitt :o)

Hihi, ja slikt kan skje ;o)

Husk det neste gang :o)

Annonse

Gjest veldig pen, den ekte
Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig pen.

Men jeg er SKIKKELIG tett i nøtta!!!!! Det skal jeg ha!

Nå er det noen som stjeler mitt nick her inne... Men jeg tar det med godt humør. Pene jenter provoserer tydeligvis mange som ikke er like heldige..

Skrevet

*Ramler ned av sofaen i latterkrampe*

Du vet og underholde oss en søndagettermiddag!

Jeg har bare skrevet to-ter under det nicket: Det om lastebilen, det om at "jeg" ikke er så veldig pen men gruelig tett i pappen, og det om at "jeg" ser ut som et troll om morran.

Resten må skjønnhetsåpenbaringen ta på sin egen kappe.

;o)

Skrevet

Jeg jobber i Det Nye og har dermed alle numrene. Bare si måned og årstall, så scanner jeg det inne for deg.

Stilig, så bra! Januar, uke 2 2003

Gjest veldig pen, den uekte
Skrevet

Nå er det noen som stjeler mitt nick her inne... Men jeg tar det med godt humør. Pene jenter provoserer tydeligvis mange som ikke er like heldige..

Kommer du ikke med bilde snart? Eller nummeret på Det Nye? Vi gleder oss SÅNN!

Skrevet

Få deg venner som er penere enn deg så slipper du all sjalusien.

enkelt!

Skrevet

Det der er bilde av venninnami,altså. Og da kan dere bare TENKE dere hvor nydelig JEG er!!!

Annonse

Skrevet

Kommer du ikke med bilde snart? Eller nummeret på Det Nye? Vi gleder oss SÅNN!

Ja jeg har gjort mitt serru :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har bare skrevet to-ter under det nicket: Det om lastebilen, det om at "jeg" ikke er så veldig pen men gruelig tett i pappen, og det om at "jeg" ser ut som et troll om morran.

Resten må skjønnhetsåpenbaringen ta på sin egen kappe.

;o)

Fikk meg en latter uansett jeg og det trengte jeg i dag :o)

Sambo kom ilendes ned i stua og lurte på hva lyder som var her, he he.

Skrevet

Kan du ikke reservere nicket ditt slik at vi skjønner hva du skriver og hva som bare er tull.

Gjest Det Nye
Skrevet

Ehh.. Dette nummeret har en utenlandsk modell på forsiden, så den må du nok lenger ut i skauen med. Bedre lykke neste gang!

Skrevet

Sorry, men var i Det Nye for tre år sia og det finnes ikke på internett. Men når jeg får skanner skal jeg jammen vise dere :-))

Hvilket nummer? Jeg abonnerte på Det Nye på den tida, og har fortsatt alle bladene.

Skrevet

Ehh.. Dette nummeret har en utenlandsk modell på forsiden, så den må du nok lenger ut i skauen med. Bedre lykke neste gang!

Ha ha! Nå er det du som driter deg ut!!! Jeg er ekte, men det er ikke du!!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for det... Du er kanskje vakker selv? Jeg liker best å ha pene venninner for vi skjønner hverandre liksom...

M.Angelica er nydelig, det vet jeg som er så heldig å ha sett mange bilder av henne.

Men jeg er likvel slett ikke så sikker på at dere hadde kommet så godt overens, siden hun er beskjeden, klok og empatisk.

Beklager å si det, men det virker ikke som om du deler de egenskapene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...