Sofline Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det der er bilde av venninnami,altså. Og da kan dere bare TENKE dere hvor nydelig JEG er!!! Ærlig talt 0 Siter
Gjest litt pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er! En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn! Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg. Ååååååå, for et liv..... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 M.Angelica er nydelig, det vet jeg som er så heldig å ha sett mange bilder av henne. Men jeg er likvel slett ikke så sikker på at dere hadde kommet så godt overens, siden hun er beskjeden, klok og empatisk. Beklager å si det, men det virker ikke som om du deler de egenskapene. Jeg skriver under på at M.Angelica er nydelig 0 Siter
Gjest veldig pen, den ekte Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ærlig talt Noen stjeler mitt nick... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 http://fan.theonering.net/art/gallery/large/1290 doltrollet Nå skjønner jeg ihvertfall hvorfor du aldri har hatt kjæreste. 0 Siter
Gjest super-Naomi Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Herregud! Hva var det jeg sa? Vi pene blir ofte møtt med den slags dritt slenging.. Vær glad for at du er pen du! Men om du synest all oppmerksomheten er plagsom så gjør noe med holdningen din. Om jeg ikke ønsker noe oppmerksomhet så lar jeg være å sminke meg, tar på meg stygge klær og ser sur ut når jeg går ute. Dersom du går nedover gata som det var en catwalk og smiler søtt, så er det klart du kan få feil oppmerksomhet. Hva snakker du om når du treffer en gutt? Dersom du bretter ut om hårfarge, pene tenner o.s.v så blir du straks sett på som dum og deilig. Har en venninde som er veldig pen, men hun er mindre intligent og når hun først setter i gang å snakke om klær, hår, slanking o.s.v begynner jeg bare å le. Synest faktisk synd på de som er helt opplsukt av utseende sitt. 0 Siter
Gjest veldig vanlig Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Noen stjeler mitt nick... Så reserver det, da. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg tror nok dette er et skikkeligtullete tulleinnlegg, men ka ikke la være å svare deg. Jeg tror ikke guttene er redd for å nærme seg deg pga av utseende. Folk som deg (som faktisk eksisterer) er så snevre og selvopptatte at det ikke er noen som gidder å være sammen med de. 0 Siter
Gjest veldig pen Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg tror nok dette er et skikkeligtullete tulleinnlegg, men ka ikke la være å svare deg. Jeg tror ikke guttene er redd for å nærme seg deg pga av utseende. Folk som deg (som faktisk eksisterer) er så snevre og selvopptatte at det ikke er noen som gidder å være sammen med de. Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem.... Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem.... Kurt? ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er! En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn! Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg. Ja, akkurat. God bedring! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise! Eller Rune Rudberg ;o) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Det problemet har jeg heldigvis aldri hatt. Men, jeg har kommet ganske langt med å godta meg selv, slik jeg er. Å være ydmyk overfor andre. Et godt ytre, og to sjarmerende øyne. Dessuten ville jeg ikke vært foruten mitt eller så kloke hode. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Eller Rune Rudberg ;o) He, he, ja han er også en klar kandidat! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise! Jaaa hahaha gapskratter:)) 0 Siter
Gjest Certainly Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 http://www.surprisechat.com/boards/images/smilies/smiley_moon.gif 0 Siter
Aryane Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Tror ikke jeg gidder å lese videre nedover jeg, dette må jo være et tulleinnlegg..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.