Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der er bilde av venninnami,altså. Og da kan dere bare TENKE dere hvor nydelig JEG er!!!

Ærlig talt

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest litt pen
Skrevet

Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er!

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

Ååååååå, for et liv.....

Skrevet

M.Angelica er nydelig, det vet jeg som er så heldig å ha sett mange bilder av henne.

Men jeg er likvel slett ikke så sikker på at dere hadde kommet så godt overens, siden hun er beskjeden, klok og empatisk.

Beklager å si det, men det virker ikke som om du deler de egenskapene.

Jeg skriver under på at M.Angelica er nydelig :)

Gjest veldig pen, den ekte
Skrevet

Ærlig talt

Noen stjeler mitt nick...

Gjest super-Naomi
Skrevet

Herregud! Hva var det jeg sa? Vi pene blir ofte møtt med den slags dritt slenging..

Vær glad for at du er pen du! Men om du synest all oppmerksomheten er plagsom så gjør noe med holdningen din. Om jeg ikke ønsker noe oppmerksomhet så lar jeg være å sminke meg, tar på meg stygge klær og ser sur ut når jeg går ute. Dersom du går nedover gata som det var en catwalk og smiler søtt, så er det klart du kan få feil oppmerksomhet.

Hva snakker du om når du treffer en gutt? Dersom du bretter ut om hårfarge, pene tenner o.s.v så blir du straks sett på som dum og deilig.

Har en venninde som er veldig pen, men hun er mindre intligent og når hun først setter i gang å snakke om klær, hår, slanking o.s.v begynner jeg bare å le. Synest faktisk synd på de som er helt opplsukt av utseende sitt.

Gjest veldig vanlig
Skrevet

Noen stjeler mitt nick...

Så reserver det, da.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg tror nok dette er et skikkeligtullete tulleinnlegg, men ka ikke la være å svare deg. Jeg tror ikke guttene er redd for å nærme seg deg pga av utseende. Folk som deg (som faktisk eksisterer) er så snevre og selvopptatte at det ikke er noen som gidder å være sammen med de.

Gjest veldig pen
Skrevet

Jeg tror nok dette er et skikkeligtullete tulleinnlegg, men ka ikke la være å svare deg. Jeg tror ikke guttene er redd for å nærme seg deg pga av utseende. Folk som deg (som faktisk eksisterer) er så snevre og selvopptatte at det ikke er noen som gidder å være sammen med de.

Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem....

Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise!

Skrevet

Kurt? ;-)

Skrevet

Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er!

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

Ja, akkurat. God bedring! :-)

Skrevet

Eller Rune Rudberg ;o)

Skrevet

Det problemet har jeg heldigvis aldri hatt.

Men, jeg har kommet ganske langt med å godta meg selv, slik jeg er. Å være ydmyk overfor andre. Et godt ytre, og to sjarmerende øyne. Dessuten ville jeg ikke vært foruten mitt eller så kloke hode.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller Rune Rudberg ;o)

He, he, ja han er også en klar kandidat!

Skrevet

Jaaa hahaha gapskratter:))

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å lese videre nedover jeg, dette må jo være et tulleinnlegg.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...