Gå til innhold

Ikke alltid like lett å være vakker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• muriel

8

• Dorthe

7

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise!

Hehe, ja, som nevnt; Kurt, Rune Rudberg eller John Arne Riise

Skrevet

Ja, du aaaner ikke hvor tøft det er!

En gang da jeg gikk langs fortauet,kom det en buss kjørende som kjørte ned en hel flokk med barnehagebarn!

Og du kan tro det eller ei, buss-sjåføren ble frikjent fordi han ikke hadde greid å ta øynene bort fra meg.

Du bør med andre ord ikke gå løs?

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det.. men jeg har ikke skanner :-(

Så lite modelloppdrag at du ikke har digitalkamera heller ;-)

Skrevet

Forresten så ble jeg litt misunnelig. Hvorfor kan ikke jeg finne opp en slik tråd så jeg får mange svar også *snurt*

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det.. men jeg har ikke skanner :-(

Hvis du har hatt flere modelloppdrag, vunnet diverse skjønnhetskonkurranser og i det hele tatt. så ligger det selvfølgelig en haug med bilder av deg ute på nettet så det burde jo ikke være noe problem for deg å vise oss et bilde..

Annonse

Skrevet

Kan virke som det er en viss uharmoni her, mellom det som befinner seg i og utenpå hue he he

Skrevet

Kan virke som det er en viss uharmoni her, mellom det som befinner seg i og utenpå hue he he

Minner meg om ei veldig pen jente jeg kjente en gang, hun hadde bare tre hjerneceller. Den ene var desverre død, de to andre motarbeidet hverandre hele tiden.

Skrevet

Minner meg om ei veldig pen jente jeg kjente en gang, hun hadde bare tre hjerneceller. Den ene var desverre død, de to andre motarbeidet hverandre hele tiden.

*fnis*

Skrevet

Eller Rune Rudberg ;o)

Både vakker og desperat... (Og nei, jeg snakker ikke om Rune Rudberg nå, muhaha)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har faktisk hatt mange kjærester, men ikke ekte kjærester.. Jeg har til og med datet en kjendis. Men jeg sier ikke hvem....

Men de holder ikke ut så lenge for du blir litt kjedelig etterhvert? Eller?

Skrevet

Nå er det noen som stjeler mitt nick her inne... Men jeg tar det med godt humør. Pene jenter provoserer tydeligvis mange som ikke er like heldige..

Har du ikke reservert nicket er det ikke ditt, så da kan vi bruke det, alle vi som føler at det passer. :-)

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men den kjendisen kan bare ha vært Jon Arne Riise!

hun mener sikkert robbie williams! :)

Annonse

Skrevet

Eller Rune Rudberg ;o)

Fint å se deg her igjen! :)

*klem*

Gjest M.Angelica
Skrevet

M.Angelica er nydelig, det vet jeg som er så heldig å ha sett mange bilder av henne.

Men jeg er likvel slett ikke så sikker på at dere hadde kommet så godt overens, siden hun er beskjeden, klok og empatisk.

Beklager å si det, men det virker ikke som om du deler de egenskapene.

Nå ble jeg helt rørt av de fine ordene *snufs*

Skrevet

Fint å se deg her igjen! :)

*klem*

Takk :o)

Endelig er nettet oppe og går men den stasjonære pcen og det trådløse nettverket har sviktet.

Skrevet

Du får trøste deg med at du er heldig som er pen, men tenk at det å være ung og vakker ikke varer hele livet. Er ikke misunnelig, er voksen nok til å ha erkjent at det å ha noen å elske og bli elsket tilbake er noe jeg ikke ville ha ofret for noe i verden. Dette blir objektivt, for noen er kanskje evig skjønnhet det som er viktigst - så et program på tv hvor godt voksne damer ønsket å ligne på barbiedukker og gikk gjennom ild og vann for å oppnå dette. Er jammen glad for at jeg er forelsket i mann og barn og ikke mitt eget speilbilde.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå ble jeg helt rørt av de fine ordene *snufs*

De var helt oppriktig ment :)

*Klem*

Gjest pen nok
Skrevet

Det eneste jeg spør meg om er hvorfor du må fremheve hvor vakker du er hele tiden? Det er de indre kvalitetene man kommer lengst med i livet. Kan godt forstå at du ikke får kjæreste, hvem vil vel ha en som kun ser seg selv hele tida?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...